2013. április 30., kedd

10. rész

 Bocsánat, hogy eddig nem tudtam kirakni, csak feldagadt a csuklóm bizonyos tesi óra miatt... és nem tudtam rendesen írni.... Remélem tetszik a blogom, komikat meg elfogadok! :DD sőőt követni is ér :P


  Elővettem a vacsorát, ami egy nagy adag tálnyi spagetti volt. Ezt leraktam az asztal közepére, majd neki álltam keresni a további 2 tányért. Mindenhol néztem, de nem találtam egyet sem, rafináltak....
-Suzy és Tekergőt kell játszanunk?- ért le Merien. Megfordultam, hogy vele szembe válaszoljak neki, de mikor megláttam leesett az állam. Az a nő személy!
-Gyönyörű vagy!- nyögtem ki végül, mire elvigyorodott. Erre csak mosolyogni tudtam, majd közelebb mentem hozzá és a füléhez hajoltam.
-Úgy tűnik. De én veled, mindig egy mesében érzem magam.- Az arca olyan vörös volt, kis aranyos. Adtam egy puszit, majd az asztalhoz mentünk, segítettem neki leülni (udvariasság lvl 900 xd), majd én is leültem vele szemben.
Olyan 1 órája ettünk és rengeteget beszélgettünk, és nevettünk. Körülbelül ötször volt olyan jelenet ami a mesében is volt. Ebből mindig eszkimó puszi lett.
-Na jó ezt már nem bírom ki!-mondta Merien, de nagyon nem értettem semmit, miért mond ilyet? Fölállt oda jött hozzám, majd az ölembe ült és megcsókolt. Gondolkodás nélkül vissza csókoltam eléggé mohón, mire picit meglepődtem. Csak akkor váltunk szét, ha levegő hiányban szenvedtünk, és ziháltunk. De rögtön vissza tértünk a "nyelv csatatérre". Olyan mámorító volt, elfogott a melegség, a szívem zakatolt,  a lepkék csak úgy szárnyra keltek és mintha ki akartak volna törni, tudom lányos, de ha igaz!? Aztán mire picit vissza estem a földre észre vettem, hogy nincs rajtam a pólóm, rajta meg a ruhája volt le cipzározva. Nem tudom mióta "foglaltuk" így el magunkat, de az biztos, hogy maradt kaja! Mondjuk, most nem éreztem, hogy a kaja fontosabb lenne nekem, mint Ő. Azt hiszem, tényleg belé szerettem.
Csöngettek, de nagyon  nem érdekelt. Legközelebb csak akkor váltunk szét, mikor ránk rontottak.

Harry szemszöge:

Mikor vissza értünk a moziból, nem nyitottak ajtót. Minő meglepetés. Nem fulladt kudarcba a randi.
-Most két lehetőség van. Vagy forró a helyzet, vagy veszekedés, és nincsenek itthon- Liam
-Nézzük meg! Amúgy is le járt az a 2 óra- suttogott Zayn.."Hogy minek kell suttogni... Bárcsak tudnám"-beszéltem magamban...
Louis elővette a pót kulcsot, majd benyitottunk. Nem hallottunk semmit, ezért benyitottunk a konyhába, ahol Niall félig pucéren próbálja Merient megszabadítani a ruhájától miközben fallják a másik ajkát. Nagyon...khm... aranyosak voltak...
-HÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ! Lejárt a 2 óra! Mostmár a mieink vagytok galambocskáim!- ugrott közéjük Louis. Szegények.. Szakadtunk a röhögéstől. Közben felkaptam Merient majd elindultam vele, hogy átöltözzön. Az ajtónál leraktam, a még mindig zihált állapotú lányt.
-Te voltál?
-Mi?- bár tudtam, hogy a "randi"ról beszél...
-Tudott te!- vigyorgott, majd megölelt.-Mindegy is! Köszönöm!- elengedett, majd választ sem várva be ment.

Merien szemszöge:

Bezártam magam mögött az ajtót, az utamat a fürdőbe vettem. Levettem a már félig lent lógó ruhámat (Hihi) majd beálltam a zuhany alá. Csak folyattam magamra a meleg és a hideg keverékét. Olyan kellemes érzés fogott el, és csak vigyorogtam, mint egy tejbe tök. EL SE HISZEM! Mondjuk nem is tudom, mi történt velem, hogy csak így letámadtam, egyszerűen csak csábítottak azok az ajkak, de mindegy is már..
Egy kis ideig még elidőztem a tussal, hezitálva de ki jöttem. Felkaptam magamra a fehérneműm, és kimentem a fürdőből. A gardróbból kivettem egy kopott  és a zsebénél szegecses fekete rövid farmert, majd hozzá  egy laza szürke rövid ujjú "I LOVE ONE DIRECTION" szövegű pólót vettem fel, ha már ilyet is kaptam Harrytől...:D Ezekhez meg egy sima fekete torna csuka és egy keresztes nyaklánc. Ezek után felkonytoltam lazán a hajam és egy kis smink, ami abból áll, hogy tud, spirál és egy kis szájfény és uccu neki, te buli!

5 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó lett!!!!Siess a kövivel nagyon nagyon gyorsaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!Ígérek valamit a 20.résznél írok egy nagyon hosszú hozzá szólást de csak akkor ha nagyon sietsz.A kezedet meg sajnálom remélem már jobb tudom mennyire tud fájni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy! Köszönöm nagyooon :DDD hmmmm úgy se vagyok fáradt megpróbálom még ma megírni :D Csak a te kedvedért :DDD

      Törlés
    2. DE aranyos vagy imádlaaaaaaaaaaaaaak!!!!!!

      Törlés
  2. héééé és az én kedvemmel mi lesz drágám?!?!?! ˇ^ˇ most féltékeny vok amm nem de m1 xD jó lett igaz már olvastam x"D de még egyszer elolvastam és még így is jó :3 KÖVIIT ASSZONY!!!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaaj nyugiii :DDDDD és köszönöm :D és sietek, csak bealudtam :PPPP ‹3

      Törlés