2013. április 17., szerda

8. rész

Merien szemszöge:

Olyan fura álmom volt.... Répák hadserege vett körül és az élükön ott volt Louis egy plüss répát szorongatva és nálam Kevin volt. Arra eszméltem fel, hogy futok. Futok a répahadsereg és Louis elől kezemben Kevinnel...
Reggel mikor fölkeltem és egy ismeretlen szobában voltam az oldalamon szorosan magához húzva egy biztonságos kézben. Ahogy felkeltem úgy elkezdett fájni a fejem, hogy sikítani tudtam volna, és erre az is rátett, hogy nem is kaptam az orromon levegőt és émelyegtem is kicsit. Gondoltam elindulok felfedező útra egy fejfájás csillapító után meg zsepiért. Ezért lehámoztam a kezet magamról, majd mindegy minden alapon adtam is egy puszit Niall arcára. Kikászálódtam az ágyból, de ekkor ledöbbentem mi van rajtam. Benéztem a póló alá és hála égnek van rajtam melltartó. Kisétáltam a szobából és egy folyosóra lyukadtam ki. Tovább mentem, majd le a lépcsőn. Jól tettem, mert megtaláltam a nagy nappalit, majd zörgéseket hallottam az egyik helyiségből. Berohantam, vagyis akartam mert párszol elszédültem és össze estem. De sikerült beérnem. Csodák csodájára Louissal találtam szembe magam, aki ahogy meglátott és végig mért...-khm... ha ilyet máskor is csinál tuti felfogom pofozni...- vigyorogni kezdett. Mondjuk az arca elég megviselt volt, de nem akartam róla igazán kérdezősködni. Vissza mosolyogtam rá, de meg is bántam mert megint ordítani lett kedvem.
-Őmm... hol találok fájdalom csillapítót és zsepit?
-De orr hangod van! Adok már is.- kimentünk a nappaliba, és szerencsémre a lábam pont akkor hagyott cserben mikor már le akartam ülni a fotelbe.
-Nem mondod?
-De bizony, hogy mondom!

Niall szemszöge:

 Olyan fáradt vagyok. Egész éjjel forgolódott és többször is sírt álmában, vagy sikított, de nem kellt fel. A fiúk is többször benyitottak, mi van vele. Volt olyan, mikor azt hajtogatta szegény, hogy "miért ő? miért én? Miért tette? Nem kellettem neki?" "Niall szeretlek, de félek!" az utolsón mindig mosolyogtam, bár lázas volt egész éjjel hűtenem kellett valahogy. Majd magamhoz húztam egy idő után ott meg is nyugodott és békésen szuszogott. Hmm.... Mellettem biztonságban érzi magát. Szeretem! Nagyon! Mikor kinyitottam a szemem, nem volt ott Merien. Nagyon meg ijedtem, de mikor lentről hallottam nevetéseket, gondolom Louval van. Akkor nincs gond. És hogyan kellene az eszébe juttatni, hogy mi volt? Mit tegyek? Meg van! Randizni megyünk!? Ha bele megy.... ehh.

Merien szemszöge:

-Na és bejön neked Niall?- Louis érdeklődve néz, mikor érzem, hogy vörösödni.
-Oké, ezt az arcszínt igennek veszem!- röhögött ki.
-Kössz....és őőm.... szerinted van esélyem nála?- kérdeztem lehajtott fejjel, csukott szemekkel koncentráltam, bárcsak....
-Niall szerintem......-Nem tudta befejezni, mert az emlegetett szamár lerohant az emeletről és az éppen ott álló Boo Bearre ugrott, aki elesett a földre.
-Ááááááá! Kicsi a rakááááás!- és rájuk ugrottam. Majd hirtelen valahonnan megjelent Zayn, Harry és Liam is, majd mind ránk feküdtek/ugrottak. Szegény Lou! Nem sajnálom, hihi!
-Gyerekek! Megfulladok!- röhögött Lou, vagyis próbált, mert nem nagyon sikerült neki. Egyesével leszálltunk róla, majd mint ahogy jöttek, el is tűntek, de most csak Niall és én maradtunk a nappaliban. Niall csak egy alsó gatyában álldogált, és "hintázott" fel s le a testével és a gyönyörű szemével most a földet pásztázta olyan kipirult arccal. Olyan értés fogott el, hogy akár most, mint egy vadmacska rá ugranék, és ááááhrrrww....
-Merieeeen! Na? Tudom, hogy jó a testem- kacsintott- de válaszolhatnál is...
-Igen? Bocsi, csak elbambultam.- pirultam el, amit csak egy halk kuncogással reagált le.
-Szóval... El.. El jönnél velem valahova ma este?- kérdezte. ÁÁÁÁÁÁÁ! JEEEEEEEEEEEE! IGEEEEEEN!?!?!?!?!JÓÓÓ Merien most higgadj le! Csak egy randi. Nyugi!!
-Igen, szívesen!- higgadtam le, megszólaltam. Hihi.
-NEEEEEEEEEEEEE!!- kiabálta 4 "férfi" hang a konyhából, majd kirohantak hozzánk.
-Mi az?- kérdeztem sokkolt állapotomban. Megijedtem.
-Merien ma este nem értek rá!- Harry
-Mert?
-Mert.... mert....- Harry
-Mert mi ma  házi mozizást terveztünk! Ilyen nagy 1D családosat!- Liam
-Jóó.... Akkor majd máskor megyünk....- Niall. (Brühühüüü :((( )
- Ha nektek ez ilyen fontos, de én addig mit csinálok, ha 1D családos lesz?
-HÜLYEEE! Te a mi családunkba tartozol!- Zayn mondta, mire mindenki heves bólogatásba kezdett.
-Jaaaaa! ooooh... Az szupi! köszi!- virultam, mire kaptam egy hihi nagy családi ölelést! .......

/Remélem tetszik....:) Vissza jelzéseket pleaseee :DD 

2 megjegyzés: