2013. április 14., vasárnap

6. Rész

Sziasztok!
 Nem tudom, hogy van akinek tetszik-e a blogom, de nagyon örülnék neki, ha legalább 2 komit kapnék vissza jelzésnek...

Niall a nyitott hűtő előtt ült a földön és zabálta fel a hűtő tartalmát. Pedig azért volt ott kaja, de már csak egy joghurt maradt. Liam meg az evőeszközöket válogatta és kesztyűben volt, amivel a kanalakat dobta ki a szemetesbe. Én erre csak megfordultam és kilopakodtam a nappaliba és leültem Harry mellé. örömmel vettem, hogy Louis már a konyhában lévőket idegesíti. Vissza néztem és Harry 2 telefonba beszélt, gondolhattam volna.
Egyszer csak az egyikbe beszélt. Tiszta nyálas szövegeket, majd felemelte mindkettőt a füléhez és csak ennyit mondott mielőtt letette:
-Igen mókuskám! Csak téged szeretlek, de most megyek! Szia!
-Meg se kérdezem, ezt hányszor csinálod és hány csajjal.- képedtem el
-Nyugi, az egyik Gemma, a nővérem volt. Mindig így viccelődünk.- röhögött fel
-És a másik? Talán az anyukád?- már én is röhögtem
-Nem! Ő Taylor volt....- mosolya lefagyott a név hallatára, amit a saját szájából hangzott el.
-Aha, jó. És az ki?
-A "barárnőm" - mutatott idézőjelet a kezével a szóra.
-Most értenem kellene?- kérdeztem furcsállva.
-Jó lenne amúgy csak a ...- nem tudta befejezni, mert Louis rohant ki akit Liam üldözött. Nem, nem akarom tudni mit műveltek!!
-Zayn még mindig a mosdóban van? Mennünk kellene már.- mondta Harry.
-Majd én megnézem.-álltam fel és mentem a fürdőbe. Sírást hallottam ki, ezért berohantam. Elszörnyedtem mikor megláttam Zaynt a tükör előtt állva sírni.-Jézus! Mi történt? Ki bántott?- rohantam hozzá majd szorosan magamhoz húztam és ő belefúrta az arcát a vállamba.
-Csak... miért vagyok ilyen helyes??? Túl jól nézek ki!- zokogott a vállamba.
-Ez a bajod??????? Ezért sírsz?- löktem el magamtól
-Hát igen!-ordított az arcomba, majd kirohant.
-Okééé.. Nyugalom. Ki fogod bírni! Ez csak 5 srác, akik totál nem normálisak. Majd hozzá szoksz Merien.. nyugi! - suttogtam magamnak megnyugvásként, vettem egy nagy mély levegőt, majd lassan kiengedtem. Majd utána mentem ki a házból.
Mindenkit össze szedtem, alig fél óra alatt, mivel mindig volt aki elrohant ( mint egy őrült pisis) és olyankor a többiek is fogták magukat és épp az ellenkező irányba mentek. Na, mikor már megint ezt játszották el harmadszorra kiborultam és leültem a szakadó esőben a földre. Olyan 3 perc múlva mindenki vissza jött én meg még mindig a földön totál át ázva durcáskodtam, hogy hogy lehetnek ilyenek!? Az egészben az volt a vicces, hogy amíg én ott fagyoskodtam és vacogtam az eső miatt ők csak néhány helyen voltak vizesek. Azt meg hogy csinálták?? Na mindegy... Nagyon vacogtam, és már bedugult az orrom is és alig láttam valamit már...
-Hé most mát kelj fel, még a végén felfogsz fázni! -kiabált a fülembe Harry.
-Az akkor a "ti" hibátok lesz!- motyogtam, hogy szinte ne is hallják. Sikerült.
-Najó! Niall, kapd fel és menjünk! Holnap tuti beteg lesz...- sóhajtott Lou.
- Gyere hercegnő!- és mint egy menyasszonyt, felkapott az ölébe és így ültünk be a kocsiba. Szegény Niall, miattam "picit" átázott a gatyája.
Az út felénél elkezdtem szédülni, majd elálmosodtam. Tüsszentettem egyet, majd elaludtam titkos hercegem ölében.....


(bocsánat, hogy csak ilyen rövideket írok, de valahogy így jön ki...:))

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó...váér (már bocs) elég szar ez a sok: "i-igen" meg a " jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" hogy így megnyujtod,nem jo egyáltalán,meg hogy dadogvav irsz...de atzóólmég szuperfantsztikusan jó :D:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem baj az :DDD dadogóó szamaraaaak :D xddd de atzóólmég köszi :D(:

      Törlés