2013. április 12., péntek

5. Rész

-Jaj drágám! nem úgy értette. - puszilta meg a göndörkét Louis. Erre le döbbentem és hátra fordultam Niallre néztem, de ő csak röhögött és nem tudott egy árva szót se szólni.
-Nyugi csak szeretnek Bromancesni...-röhögött Zayn.
-Aha ok. Mi?
-A fiúk ezzel hülyülnek, hogy szívatják egymást.
-Ja érteem!- röhögtem el magam
-Liam Payne vagyok.- ölelt meg a majdnem kopasz most már tudom Liam.
-Oké! Mindenki mindenkit ismer! Ezentúl Merien velünk él, mert az apját megölték....-mondta Niall a végét lehajtott fejjel.
-Ha nem gond persze, hogy a szinte idegen, hozzátok költözik.- mondtam keserű mosollyal a fiúkra pillantva, akik már nem nevettek csak szomorúan rám néztek. Harry viszont értetlen arcot vágott, aminek hangot is adott.
-Részvétem, és nyugodtan hozzánk költözhetsz! Senkinek se leszel teher. De mi történt? Mármint.... Miért ölték meg?
-Fogalmam sincs. Azt mondták, ho-hogy valami szigorúan titkos ügyön volt és i-igen veszélyesnek mondták.
-Nagyon sajnálom! - húzott magához Louis, majd a többiek is csatlakoztak hozzánk.
-Akkor indulás!- mondtam, mikor kicsit lehiggadtam.

Mindenki beszállt az öt személyes kocsiba.
-Oké skacok! Ezzel azt akarjátok mondani, hogy valakinek az ölébe üljek?
Mindenki kajánul vigyorgott mikor beültem Niall ölébe. Csak bírják ki ezek mellett a hátra lévő életemet....- gondoltam majd észre sem vettem mikor már a házunk vagyis házam előtt leparkoltunk és mindenki kiszállt, hogy segítsen mindent össze pakolni, amire csak szükségem lehet. Ez az egész hadművelet leginkább zabálásból és hülyüléssel telt. Szóval ez az egész úgy történt, hogy Zayn 1 órát segített, majd bevonult a fürdőszobába. Na ez volt 2 órája és azóta ki se jött. Ez még nem idegesített. DE ISTENEM!! LOUIS KEVINNEL járkált utánam és simogatta és mindig azt mondta: „Hmmm értem..." Vagy „Mondd csak!" És „ szólíts csak keresztapának." . Elfutottam előle, de követett. Körbe futottuk a házat, majd a konyhába menekültem, de ott lesokkolt amit láttam.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése