2013. április 22., hétfő

9.rész

Miután le dumáltuk ki mit hozz erre, mindenki ment beszerezni, amit neki kell. Persze csak Niall és én mentünk el kajáért....hmm... Niall és a kaja vásárlás. Jó buli lesz! (:D) Fel rohantam, hogy át öltözzek, de nem találtam sehol a felsőimet csak olyan bőröndöt, ahol a gatyáim, cipőim, fehérneműim voltak, de felsőim nem volt sehol. Na csúcs. Ezért vettem egy nagy bátorságot, és Niall egyik pólóját vettem fel, amin bajuszok voltak szürke alapon. Hozzá egy drapp csőszárút és szürke converse csukát. Végezetül repcsis szemcsit, hogy lássak is majd valamit, mert nagyon süt a nap. Mikor leértem rögtön Niallhez rohantam kiskutya szemekkel
-Ügye nem baj, hogy elvettem ezt a pólód? Csak nem találom a pólóimat.
-De ez a kedvencem!- sóhajtott egy nagyot- nem, nem baj. Amúgy jól áll!- kacsintott, amire persze, hogy elpirultam.
-Köszönöm- öleltem meg szorosan
Mikor beültünk a kocsiba Niall az a "ragadozó feelinges" mosolyával nézett engem.
- Mondtam már, hogy milyen kis "ártatlan" vagy mikor elpirulsz? Nagyon aranyos!
- köszi...- vörösödtem el még jobban.
- Igen nekem is tetszik ez a szín.- röhögött fel, mire ennél is jobban pirultam.
-Oké, inkább induljunk!- hajtottam le a fejem, mire a hosszú barna (sok színes melírrel) hajam elborította az arcom, hogy ne lássa. Nem szólalt meg csak kuncogott, de éreztem rajta azt a vadalma mosolyát. Elindultunk a bolt felé, az út néma csendben telt, de mikor csak össze néztünk mindig elnevettük magunkat. Mikor leparkolt nem egy bolt, hanem a Nando'snál állt meg. Mire én elég hülye vágtam felé, de ő csak elröhögte magát.
-Nyugi! Csak egy fagyi!- nézett kutyakölyök szemekkel rám; kár hogy nem tudok neki ellen állni.
-Jó, de... de... aj! nincs denem.- röhögtem el magam.
-Akkor nyomás!- kiugrott a kocsiból, majd segített kiszállni nekem is. Bent fagyi evő versenyt tartottunk. Sajnos 1 gombóccal kikaptam. Ezután mentünk a boltba, de igazából fogalmunk se volt mit vegyünk, ezért piákat vettünk és chipseket, pop-cornt meg gumicukrot és csokit. Az arányok azért  viccesek, mert a gumicukor tényleg sok. Nem néztek minket hülyének a pénztárnál kicsit sem (jo nagy irónia), mondjuk amint felismerte a pénztáros csaj rögtön letámadta Niallt. (Nem szó szerint!) Hmmm.... Mindegy.
Mikor haza értünk, nem találtunk senkit se otthon csak gyertyák égtek mindenhol és egy levél. „Csak 2 órát kaptok randizni, utána bulizunk! Addig elmentünk. Csak okosan!;DD /2L Z H/ " Találtunk papírokat mik a konyhába vezettek. Hát oda mentünk. Olyan  lélegzet elállító fogadtatásban vettünk részt. Gyönyörű volt. Mindenhol rózsaszirmokat. El akadt a lélegzetem. Majd találtunk a pulton egy eszeveszettül csodaszép drapp színű ruhát amin egy gesztenyebarna vastag deréköv volt fölhúzva. Rajta megint egy cetlivel: " Merien csak ebben lehetsz!/H/"
-Na kösz!- kuncogtam- mindjárt jövök, de ha már van ilyen ruha,... nem hagyom ki a lehetőséget- kacsintottam és felrohantam a szobába, de amit éreztem, mikor benyitottam...Lesokkolt, mert fájt. Valami a szívembe mart. Egy felismerés. Én már itt lakom.

Niall szemszöge:

Merien felrohant a ruhával, addig én előrántottam Louist majd miközben kicsöngött én is fölrohantam, hogy átöltözzek, de mivel közös szoba, ezért Louiséba mentem. A 4. kicsengésre végre felvette.
-Köszönöm!- mondtam a készülékbe köszönés nélkül.
-Most öltözik, mi?- röhögött fel Lou.- Figy a szobámba az asztalon van a te ruhád.
-Tudom, már itt vagyok.- röhögtem fel kínosan
-uhummmm...na de akkor mostantól van 2 órátok! hajrá! Amúgy vacsi hűtőben, pezsgő fagyasztóban, répa pulton, de az az enyém!
-Rendben, értem!
-Kisfiam, mi is azt akarjuk, hogy megint össze jöjjetek! Túlságosan is a kishúgunk lett! Szóval ne rontsd el!- Harry aggodalmaskodott.
- Oké na sziasztok!- letettem, majd gyorsan át öltöztem és lerohantam a konyhába. Kifújtam  magam, mikor láttam, hogy még nem jött le Merien......

4 megjegyzés: