2013. május 3., péntek

11. rész

A komizóimnak (: aki érti, érti aki nem, ne vegye magára ^^

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(még mindig) Merien szemszöge:

Lerohantam a konyhába, hogy a gumimacijaimat "megitassam" vodkával. Mikor leértem, Niall kivételével mindenki ott volt. Na kezdem érezni, hogy ebből valami kifaggató lesz. "Sok sikert Mer!"

Louis szemszöge:

Harry fölvitte Merient, így mi egyenesen az Írt vettük célba.
-Mi volt ez?
-Össze jöttetek?
-Vagy most mi van?
-Egyáltalán ki kezdeményezett???
-Mi vo....
-JÓÓÓ ELÉG! Na. Fogalmam sincs mi volt ez, csak beszélgettünk és beszélgettünk...- elmesélt nekünk mindent, vagyis nekem úgy tűnik, mert eléggé vörös az egész arca. Kár, hogy nem jöttek össze. Bár azt mondja, hogy fogalma sincs, hogy most mi van köztük. Szerencse, hogy még a tervünk hátra van! -...Áááá! Én már nem értek semmit!- szomorkodott el.
-Nem baj, majd később! Nem szabad sosem elsietni a dolgokat! De most menj, és öltözz át, mert még mindig szmokingban vagy!- röhögtem fel, amire felfogta és már rohant is fel. Szerepet váltott vele Harry, majd folytattuk a pakolást.
-Vajon mióta smárolhattak, ha maradt még kaja?- kérdezte komoly arccal majd el kezdett kuncogni Liam, mire oda néztem és tényleg, az ételnek a fele még meg volt. JÉJZUS!!! Hol van Niall, és mit tettek vele?
-Hát gyerekek, Niall tényleg komolyan szereti.- Zayn
-Akkor Harryre is vigyázni kell, mikor be piál- bambultam el.
-HÉÉÉÉÉ! Ezt kikérem magamnak! Bár, tényleg szép... Jó oké. Értem! Naaaaa ne röhögjetek- szakadtunk a röhögéstől de a végét már ő is nevetve mondta.
Kezdtünk lenyugodni Merien be is "toppant" közénk. A göndörkének tényleg igaza van, nagyon szép lány..
-A gumicukor hol van?- kérdezte mosolyogva. Odadobtam neki ő csak még jobban virult. Oda ment a pulthoz majd beleöntötte szinte az összes színes macit, majd rá öntötte a piát, befóliázta és betuszkolta a hűtőbe. Hát ebből mi lesz? Niall is megérkezett a helyszínre.
-Jó a felsőd- már szinte fuldoklott a nevetéstől Niall és Liam
-Ügye?- mosolygott a lány.

--------------------------"kis idő múlva a nappaliban néhány pia után"---------------------------
-uuuuuunaaaaatttkoooozooom mit csináljunk?- kérdeztem mert vagy már 10 perce csak bámulunk egymásra és néha valaki elkezd röhögni. 
-Hozom az üveget!- csillant fel Harry szeme és perverz mosolyával Merien felé fordult aki csak röhögve tarkón csapta. Harry mit sem törődve a szépséggel kirohant mi meg eltoltunk mindent a nappaliban és leültünk a földre. Göndörke is megérkezett majd pörgetett. Nálam állt meg. Farkas szemeztem mr. Styles-sal.
-Felelsz vagy mersz csajszikám?- kuncogott(?) rám. egy ideig néztem majd nemes egyszerűséggel mertem. Nem kellett volna.
- Smárold le Zaynt 3 percig.- gonoszul vigyorgott majd rám kacsintott. 
-És ha nem? 
-Vetkőzz szép fiú!- vinnyogva mutatott rám Niall. Levettem a zoknim majd pörgettem...
Ez az egész így ment vagy olyan hajnali 3ig. Rajtam csak egy alsógatya volt, Zaynen és Liamen még volt gatya. Göndörkéről csak a zoknija került le, míg Niallen volt zokni és alsó. Merieren volt gatya és melltartó. Az utána lévőkre nem igazán emlékszem, hogy mit csináltunk, de jól éreztem magam. 
Mikor felébredtem hangos sikításra lettem figyelmes. Méghozzá Zayné volt a szobájából. Olyan 5 perccel később rohant le, de az biztos, hogy rosszul láttam, mi történt a hajával?? 
-JÉÉÉJJZUUUS! Mégis mit csináltál, hogy ilyen a hajad?
-Honnan tudjam????????- már szinte sírt a tükörmániás.
-Mi ez a hangzavar? ÚRISTEN ZAYN VELED MI TÖRTÉNT?- kiáltott fel Harry óriás szemekkel.....

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez is mint a többi.Siess mert kíváncsi vagyok mi lett Zayn hajával bár vannak sejtéseim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azt majd meglátjuk! :DDD és sietek ahogy tudok :'DD köszönöm ^^

      Törlés
  2. kövit! véleményt majd suliban bocsi lusta vagyok :$ <3

    VálaszTörlés