2013. április 12., péntek

4. rész

-Emlékszel mikor megismerkedtünk?-bólintottam egy aprót,mire halványan elmosolyodott majd folytatta.-Én aznap indultam az X-Faktorban és amikor majdnem kiestem,alapítottunk egy bandát 4 sráccal,aminek a neve One Direction lett.Harmadikok lettünk....Szóval mikor hetekre eltűntem akkor turnéztunk vagy ilyesmik. Nem mertem elmondani,mert féltem mikor mondtad, hogy minden ilyen "sztárocskát" elutasítasz, hogy nem fogsz velem barátkozni....És akikkel élek a bandatársaim. Már lassan 3 éve lakunk együtt, de mielőtt kérdeznéd semelyikünk sem meleg,mind a lányokat szeretjük. Jól vagy?-kérdezte mikor látta sokkos állapotom és félve nézett engem, hogy vajon hogy reagálok.
-Aha. Oké.-csak ennyit tudtam kibökni a számból.
-És. Mit szólsz hozzá?-húzta el az "é" betűt.
-Sajnálom.Nagyon féltem hogy mit mondanál.Féltem, hogy örökre elhagysz...én meg szomorkodhatok egész életemben.Sajnálom!
-Semmi baj....-és kibuggyant egy dagadt könnycsepp a szememből, amit követett száz és száz.Annyira meglepett.A szívverésem egyre gyorsult,és én az érzésre csak felnevettem és felnéztem rá, mire a kérdőn nézéséből a vadalma mosolya tört rá,amit annyira de annyira szerettem. Én csak értetlen fejet vágtam mire végre válaszolt is.
-Szóval arra gondoltam, hogy mivel nincs senki gyámod hozzánk költözhetnél....-pirult el mire csak mosolyogni tudtam, de nem tudtam mit mondani.-És mielőtt válaszolnál nem fogsz zavarni és nem, nem leszel az utunkban, nem leszel terhünkre, ezért nem kell aggódnod. A fiúk is meg fognak kedvelni, bár ami ezt a témát illeti már most kedvelnek téged. -erre jobban elvörösödött az egész arca, majd lehajtotta a fejét hátha nem vettem észre. De én csak mosolyogtam, majd megöleltem, ezzel leesett neki a tantusz, majd nyomott egy puszit az arcomra. Erre olyan vörös lettem, mire csak kuncogni kezdett Niall, majd elkezdett kitolni a kórteremből és mire kiértünk elüvöltötte magát,mire négy nagy óriási mosolyt találtam a fal mögül, amikhez persze arcok is tartoztak. Én akaratomon kívül is felsikítottam és Niall mögé bújtam, mire mind az öten csak röhögtek. Mire megértettem kik ők, bár a nevüket még nem tudtam, előbújtam. Erre a fekete hajú srác közelebb jött, majd gondoltam kezet fogunk, nyúltam ki a kezemmel de ő erre kérdőn nézett,majd félrelökte a kezem.
-Zayn Malik!-és megölelt.
-Merien Pervin!-majd visszaöleltem röhögve. Na erre mindenki felbátorodott és eléggé kíváncsi és ledöbbent arccal mértek végig.
-Ööööö oké! Ez ijesztő!-hátráltam, vagyis csak próbáltam, mert Niall hátulról megölelt derekamnál fogva, mire én elpirultam.
-Szóval te vagy az akit úgy ismerünk, hogy szinte többet tudunk rólad, mint te saját magadról?!-kiabálta az ismeretlen, kék szemű srác kinek kezében egy....galamb volt. Hááátjóóó.
-Jajj bocsi! Louis Tomlinson!-és adott két puszit.
-Merien!-mosolyogtam a már biztos hülye srácra.
-Harry Styles! Bár biztos ismersz!-fogta meg a kezem és nyomott rá egy puszit,majd egyet kacsintott rám.
-Hát persze hogy ismerlek Harry! Csak tudnám, hogy ki vagy!-több se kellett mindenki szakadt a röhögéstől, mire Harry bevágta a színészi durcát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése