2013. május 27., hétfő

2. díj

HUHUUUUUU*w* 2. díííj <3 :DD Hihi.
 


Nagyon szééépen köszönöm a díjat Biaa-nak :D
 1. A díjat tovább szeretném nekik küldeni:
Kovács Kitti
Boróka Török
Directionerek(:
 2.Kérdések
1.Milyen a kedved? 
   Most fáj mindenem, de jóó :3 Picit izgulok is
2.Milyen stílust képviselsz? (mármint:punk, emó...stb.)
   vegyes... Mikor milyen kedvem van... De alap a Rock és a Hippi ^^
3.Mi a kedven zenéd? És melyiket utálod?
  Mindegyiket imádom. És azt nem amelyikben csak dumálnak... (nem a rep)
4.Kedvenc könyv?
  SzJG, Lélektársak, Darren Shan-Démonvilág sorozata...
5.Mit ittál utoljára(???) ?
  Almalevet*w*
6.Életcél, és bakancslista?
  Híres művész lenni és körbe járni az egész Földet, az 1Dvel találkozni, repülőből kiugrani... most ennyi jut eszembe...
7.Milyen nyelven szeretnél megtanulni? Milyen nyelveken tudsz?
olasz, japán, francia, orosz. Angolul és magyarul:P
8.Idol?
  ._. Nincs igazából...:D
9.Kedvenc blog?
  Mikor mihez van kedvem<3
10.tetszik a blogom? :) És tetszett a régebbi amit kitöröltem? (aki nem olvasta, az nem tudja, csak szimplán érdekel)
  A mostanit nem olvastam még a Cortezest meg imádtaaam :OO :(
 3. Mondj magadról 10 dolgot!
1. Vaníliás colát szoktam inni, amit imááádoook :O
2. Volt egy kiscicám, Bodza, de meghalt 1 évesen:(
3. 3 testvérem van (1 bátyám, 1 nővérem, 1 húgom)
4. Imádok olvasni főleg ifjúsági horrorokat...:D
5. Directioner vagyok, és büszke vagyok rá!<3
6. Allergiás vagyok a napra (a csillag, ami nappal "világít" )-.-" 
7. Imádok rajzolni, már 3-5 éves korom óta*w* és jövőre művészetibe megyek, muhahaha3:)
8. Ősi ellenségem a fizika és a kémia!
9. Nem félek a horroroktól, de a túl nyálas filmeket nem szeretem xd
10. Sírtam a Titanicon, mert SAJT! xddddd
 4.Kötelező kérdések!
1.MIlyen volt a napod?
 Fárasztó-.-" 
2.Kedven zeneszám?
 Oasis- Wonderwall
3.Hobbi?
 Rajz, zene hallgatás, blog, Kiscicát akarok!!!! <3
 5.Saját kérdések:
1. Mi a kedvenc színed?
2. Mit sportolsz?
3. Mi a kedvenc tantárgyad?
4. Mire vagy allergiás?
5. Szereted az állatokat?
6. Milyen kaját utálsz?
7. Kedvenc film?
8. Kivel beszéltél utoljára telefonon? (:P)
9. Mióta írsz blogot?
10. Hány éves vagy? 

1 megjegyzés: