2013. május 9., csütörtök

12. rész

Zayn szemszöge:

Olyan fejfájással ébredtem reggel, hogy sírhatnékom lett volna. A nap besütött az ágyamra és persze, hogy a szemembe süt. Bármit csinálok, csak süt. Áááárgggg! Nagy nehezen kikászálódtam a pihe ágyamból, majd bekecmeregtem a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam és valami rózsaszínes festék folyt le rólam. Ijesztő volt...
Kimásztam (nem szó szerint) a meleg víz alól és a fésűért nyúltam, de mikor megláttam magam a tükörben! Felsikítottam!! Mi lett az én gyönyörű szép hajammal???? Most az egész rózsaszín... Mindenhol!!! Olyan nagy sírás környékezett...felöltöztem és lerohantam.

-JÉÉÉJJZUUUS! Mégis mit csináltál, hogy ilyen a hajad?- mondta Merien
-Honnan tudjam????????- kérdeztem
-Mi ez a hangzavar? ÚRISTEN ZAYN VELED MI TÖRTÉNT?- kiáltott fel Harry óriás szemekkel.....
-HÁT EZ AZ HOGY EN SE TUDOM!!!
-Öm... És nekem miért rózsaszín a kezem?-rohant le Louis kétségbe esve, de neki a keze és a lába volt teljesen rózsaszín.  Kezében Kevinnel aki lilás volt és punk haja volt(!!??) ami szinten rózsaszín volt. 
-Jó buli volt. - kuncogott fel Liam aki egy székhez volt kötve(???)
-Te emlékszel mi történt? Ja tényleg, te nem iszol- lapultam.
-Nem akarjátok tudni az egészet! De előtte kikötöznétek? ..Köszi.. Szóval csak röviden! Engem lekötöttetek addig Harry és Niall elment venni festéket, mert ez volt a feladatuk. Később Louis befestette az alvó Zayn haját majd mikor Louis is elaludt ti- bökött Harry és Merien felé- ugyan úgy tettétek csak nem a hajával. Azt hiszem ennyi. Ja és én kaptam Nialltól egy kis teknőst.- vigyorgott mint egy tejbetök.- Amúgy segítsek vissza csinálni a hajad?
-Jó lenne! Kéééérleeeeek!!!
-Oké, de most még csak szőke lehet, hogy rendesen eltűnjön a rózsaszín majd egy hét múlva vissza festjük az eredetire.-vágott közbe Merien. 
-MI AZ HOGY 1 HÉTIG SZŐKE?? Mondjuk jobb, mint ez,de áááááá. 

Merien szemszöge:

Miután Zaynnek a haja szőke lett, bele telt vagy 2-3 óra, így este lett. Mondjuk vicces és unalmas volt egyben ez a nap. Mivel filmeztünk, és néztük a tegnap készült képeket. Rengeteg olyan készült, ahol épp Niallel smárolok...hmm...kár, hogy nem emlékszek.. Na mindegy! Harry este fele elment bulizni, azzal, hogy ő ezt nem bírja és kell neki egy csaj. Úgy tűnt ezt egyedül én nem értettem, mert mindenki csak beleegyezett és elküldték. Szóval maradtam Louisal és Niallel, mert Zayn és Liam lefeküdt a fáradságtól. 
Beraktunk valami filmet, amitől eredetileg félnem kellett volna, de nagyon vicces volt, ahogy a zombik felfalják az ember agyát. Én ezen röhögtem a fiúk értetlenül és csalódottan pillantottak ilyenkor rám.
-Azért vicces, mert már láttam és ilyenkor már nem félek, és vicces is!- magyarázkodtam nekik. 
A film felénél szerintem bealudtam és csak akkor ébredtem fel, mikor mozgolódtam "alattam" ebből tudtam, hogy Niall ölében van a fejem. Nem nyitottam ki a szemem, hanem csak hallgatóztam. Tudom! Rossz dolog, de a kíváncsiság győzött!
-És most akkor ti együtt vagytok vagy nem?
-Őszintén? Nem tudom, de nagyon szeretném, ha igen, mert szeretem!- ennél a szónál elakadt a lélegzetem és el kellett mosolyognom, bár tartottam magam, így csak helyezkedtem, hogy ne legyen feltűnő.Hihi. De vááááá mi az, hogy szeret??? El se hiszem.. Ha ő tudná, hogy én is őt! Jézus! Áh! Most nagyon boldog vagyok! áááááh!
-Najó mi mentünk aludni! Jó éjt Louis!- ásította el a végét szöszi bolond, majd éreztem két kart a hátamnál és a térdhajlatomnál. Reflexből a nyaka köré fontam a karom, majd az arcom a vállába temettem.
-Nektek is- kuncogott(?) répahadnagy. Képszakadás. Azt hiszem újra elaludtam. És újra egy fura álom. Remek.

4 megjegyzés:

  1. Azonnal kövit légyszíííííííííííííííí ez ahj csodásan írsz siess!!!!!!!!!!Ha mondhatok ilyet imádlaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áááááááááááááh én is imádlak, hogy ilyet íírsz!!! :DDDD <3 és sietek ahogy tudok és KÖSZÖNÖM! <3 ez sokat jelent nekem! :D

      Törlés
    2. Jaj olyan aranyos vagy Köszönöm!!!Sejted hogy kivagyok??? A legnagyobb rajongód,de azt leszámítva.Juj ha sejted akkor is csak annyit írj hogy igen.<3

      Törlés