2013. október 31., csütörtök

Facebook csoport

Halihó emberek!

Láthatjátok, hogy ez most nem rész, de az is nem soká jön, csak nem soká lemerülök. Szóval! Csináltam egy csoportot facebookon, ahol nyugodtan beléphettek és láthatjátok a fejleményeket a bloggal kapcsolatban, mikor lenne meg stb stb stb. Ebben a csoportban összesen 4 blogot fogunk "reklámozni" barátnőmmel, Nikivel. A Furcsa életet, Road to the love-ot, Are you reallyt és a The last sekonds-ot. Ezekről lehet majd hírt kapni ott. Szóval lépjetek be és ámuljatok!? (haha)

Addig is egy kis ízelítő az 50. részből:


..."-Nem hinném el, de nem akarok bukott angyal lenni.-képességem segítségével megállítottam az időt így szép nyugodtan a háta mögé sétáltam majd előhívtam a szárnyát. Egyik kezemet a vállára tettem míg másikat a szárnya és a lapockája érintkezéséhez raktam.-Sajnálom.- Suttogtam már elindítva az időt, így ő csak azt érzékelte, hogy egyik helyről a másikra kerültem, de felfognia, hogy pontosan mi is történik, már nem hagytam. Szorosabban fogva tejfehér szárnyát kitéptem. 
-Áááh! -üvöltött fel fájdalmában. Ahogy térdre rogyott éreztem, hogy óriás szárnya a kezemben arannyá vállik majd port képezve eltűnt. Hátrálni kezdtem majd megrázva a fejem kiröppentem a szobából."...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése