2013. október 23., szerda

44. Rész

Sziasztok! 
Igazából nek tudok mit írni, szóval csak köszönök mindent nektek!:) Itt az új rész, remélem tetszeni fog. 
Jó olvasást! 

Ezer puszi: Kincső.xx

Merien szemszöge:


A repülőn ülve hallgattam Daniel Powtertől a Bad dayt, miközben szorosan lehunyt szemekkel koncentráltam. Még mindig utálom a repülőket!
-Hé kicsim, ha ennyire szorítod nem lesz kezem!-nevetett mellettem Niall, mire lazítottam a kézfogáson.
-Bocsi...
-Semmi, de hé! Van nálam altató... kell?-mire csak bólintottam egyet és bevéve a gyógyszert egy nagy levegővétel alatt elálmosodva néztem a mosolygó alakot mellettem majd ásítva elaludtam.

-Azt a.. milyen szép-csodálkoztam a Pisai ferde tornyon. (NEM PISÁNAK KELL MONDANI HANEM PIZÁNAK csak hogy ne értsétek félre mert én sokat röhögtem ezen-szerk.xd) Persze a fiúk csak nevettek a kirohanásomon. 
-Mennünk kell tovább te lány.-fogta meg mosolyogva a kezem szőkeségem, majd vissza ültetett a kocsiba és mentünk a lakóhelyünkre. 

Mindenhol fehér falak, néhol kép akad. Az ajtók és az ablakok halvány barnák.  Niallel éppen az ágyon fekszünk és pihenünk. A fiúk elmentek valamit megnézni és mosták, hogy későn jönnek. Ahogy esteledett, mi úgy mentünk nyugovóra. Niall ahogy ledőlt (rendes ruhában, de ) tökéletes testével az ágyra, s rögtön elaludt. Bezzeg én akárhogy forgolódtam nem tudtam aludni. Előhalásztam a telefonom majd felléptem a Twitterre és a Facebookra, de nem történt semmi érdekes, így neki álltam Pac-manezni rajta. Ezzel elvoltam egy darabig, míg éreztem ahogy nehezedik a készülék a kezemben, ahogy a szempilláim is, így letéve azt, hátra dőltem. Nem tudom mennyit aludhattam, de mikor meghallottam egy nagy dörrenést rögtön felriadtam és felültem az ágyban. A következő mintha hangosabb lett volna és a fény, mit hozott magával, megvilágította egy pillanatra a szobát. --›(ZENE)‹--
-Niall... Kelj fel... Légyszi..-bökdöstem, de akárhogy csináltam nem kelt fel.-basszus már.-zsörtölődtem a halálfélelem közepette, majd mintha egyre több és több villám cikázott kint, úgy én is egyre jobban reszkettem. Ahogy tudtam szorosan Niall hátához bújtam, mire feleszmélt és megfordulva ölelt át, és simogatta a hátam. Próbáltam mély levegőket venni amik sikerültek is. A kinti hangjátékhoz csatlakozott a szél és a víz is. Mintha követne minket London... Vihar. Ahogy felnéztem Niall szemeibe valami elvarázsolt. Tekintetem letévedt édes ajkaira, majd ahogy azok közeledtek, úgy csuktam be a szemeim és hagytam magam, hogy megcsókoljon. A szenvedély és vágy csak úgy fortyogott bennünk így azokat átélve kerekedett fölém és csókolt. Levegőhiányban szenvedve váltunk el és ő folytatta az útját, egyenesen az államtól a nyakamig, majd vissza az orrom hegyéig. Ahogy nedves ajka érte az egyik gyenge pontom a nyakamnál úgy szaladt ki belőlem egy halk sóhaj, így megéreztem aranyos mosolyát a bőrömön, majd azt a helyet kezdte el szívni. A pólójának az alját huzigáltam, így vette a célzást és egy gyors mozdulattal lekerült róla majd folytatta a dolgát. Próbáltam visszatartani magam, de nem nagyon ment, így, hogy azért nagy "seb" ne maradjon ott nehezen, de fordítottam a helyzetünkön, így én voltam fölül. Niall csodálkozó tekintetével ajándékozott meg, mire csak mosolyogva csókoltam meg, míg a kezemmel a kockás hasát simogattam. Majd óvatosan körmöm hegyével föntről végig húztam testén és kigomboltam a nadrágját. Majd lefelé haladva adtam apró puszikat minden egyes pontjára, majd egy csókot loptam tőle, miközben ő levette rólam a felsőm és újra alatta voltam. 
-Picit sok a ruha rajtad.-suttogta a fülembe alig hallhatóan, majd felemelve felsőtestem, kikapcsolta egy könnyed mozdulattal a melltartóm majd valahová eldobta. Újra egymás ajkait faltuk, miközben a a nadrágomat húzta le rólam. Kezei a derekamról a melleimre kerültek és lágyan kényeztette azokat. -Olyan káprázatosan gyönyörű vagy-suttogta mélyen a szemembe nézve, majd ahogy lekerültek rólunk az utolsó textil darabok is, az egész szobát a mi sóhajaink és nyögéseink telítették meg, míg a kinti viharban a villámok csak úgy táncoltak. Ahogy a gyönyör kitöltötte testünket. Néha mikor a villanó fények beszűrődtek az ablakon, így jobban látva egymás arcát, elképesztő volt. Izzadt testünk összeért, majd szenvedélyt, kéjt és vágyat érezve tettük meg. Zihálva egymás nevét mondogattuk.


-Jó reggelt királylány!-suttogta Niall, miközben csupasz hátamat simogatta. Csak morgolódva fúrtam bele arcom mellkasába, mire kuncogást véltem felfedezni tőle. Nagy erőt vettem majd kimászva az ágyból, rádöbbentem, hogy csupasz vagyok. Körül néztem, de messze voltak a ruháim, így lehúzva Niallről a takarót magamra csavartam és besurrantam a fürdőbe, miközben Niall "de ne már" "láttalak már meztelenül" és egyéb beszólásaival díjazott, de én csak a piroskás arcommal eltűntem előle.

-Ma gyerekek San Gimignanoba (ejtsd: Szán Dzsiminyánóba) megyünk! Huss mindenki öltözni!-mondta ki Harry a végszót a konyhában, mikor befejeztük a reggelit. Gyorsan felvettem a fekete csőszárum és a hozzá fehér "Crazy Mofo" feliratú pólóm (bizony, Niall csináltatott nekem ilyet..) és még hozzá pár dolgot. Majd lerohantam a többiekhez és indultunk.

6 megjegyzés:

  1. hú.. ;D remek rész lett végre egy kis romantika.. mondjuk abban nem vagyok biztos h létezik-e olyan h san gimin.. valami xD de a pisai xD tornyon röhögök :) várom a kövit ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm és örülök, hogy tetszik! Én viszont biztos vagyok, hogy létezik, mert voltam ott és csodálatos hely.:) (pl.: ott forgatták az Alkonyatot mikor Bella átfut a kúton..):D
      Sietek!.xx

      Törlés
  2. Nem hiszem el itt az új rész de örülök neki istenem köszönöm 1000-szer is. Ugye mondtad a novella írót és már ott is írtam de újra elmondom hogy nagyon örülök neki hogy jelentkezni szeretnél de ne csak szeress hanem jelentkezz is mert Neked ott a helyed.Szívesen olvasnám azt a novellát amivel oda mész és ha lehet és nem szakmai zsűri dönt hanem szavazásos akkor én 1000 örömmel szavaznék rád tudod neked ott helyed az elejében nagyon örültem amikor azt olvastam hogy te jelentkezni szeretnél ne feledd mi (én) olvasóid melletted állunk és Nagyon Szeretünk
    Sok Millió Puszit küldök az én kedvenc blogom írójának csak így tovább és nem lecsúszni a versenyre való jelentkezésről mert akkor irgum-burgom lesz.Ja és ha kétséged támad csak szólj nekünk olvasóknak mert mi itt leszünk hogy észhez térítsünk. A novellát szívesen olvasnám és szerintem nem csak én hanem a többi olvasód is. Nem mondom hogy siess a kövi részel nehogy azt hidd hogy azért nem mondom mert nem várom mert már nagyon várom csak tudom hogy neked se a legegyszerűbb ott a suli a 9. a több tanulás az utazás a kevesebb szabadidő így csak annyit mondok nagyon várom izgalmakkal kíváncsisággal a kövi részt.Csodállak ezt ne feledd.Mielőtt meg kérdeznéd mért elmondom.Első sorba azért mert ez nem egy hétköznapi blog ilyen a valóságban ugye nem történhet és ehhez hogy ezt így kitaláld hatalmas fantázia és tehetség kell.Ami neked meg van.Csodállak még azért is hogy suli mellet így tudod csinálni sokan ilyenkor szüneteltetnek de te nem, hanem csinálod és nem hagysz minket magunkra és ezért köszönet jár neked.Na de elég a szóból mert ha most mindent elmondok nem marad mi a következőkre és azt nem szeretném.
    Szeretlek Millió Pusziiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem... Remélem tudod, hogy most érzelmi kitörésben szenvedek (itt könnyezek) milliószor köszönöm, hogy egyáltalán olvasod amit/amiket írok. Amint megtaláltam a versenyem, írok! Annyira hálás vagyok neked és a többi olvasómnak is, hogy akár komival, vagy csak ha olvassa is, de bennem tartjátok a lelket. Hidd el, nem soká jön a mélypontom, mikor össze fogok esni (tuti a vonaton lesz...) és csak a negatívra gondolok. Az ilyenekért bocsánat előre, és hidd el én is utálom, mikor szüneteltetnek, komi határoznak és ilyenek. Ezért is nincs ilyen, ezen. És engem nem lehet csodálni. max titeket, hogy érdekel... Köszönöm! ‹33

      ui.: macskám ezt ta neked: eírsyjidáúúúúúú-jl :) remélem érted, mert én nem :D (ő az én író társam amúgy, nem hagyj írni...xd)

      Törlés
    2. Juj régen nekem is mindig a vonaton volt a mély pont csak sajna nekem általában amiatt a személy miatt a kinek épp támogatnia kellet volna de inkább belém rúgott egyet hagy fájjon alapon na de mindegy az a múltam ez a jelenem és a jelnemnek meg a jövőmnek vagyok nem a múltamon kell rágódnom mert az attól nem változik hanem úgy marad és csak nekem fáj.Örülök hogy örömet tudunk neked okozni.De ígérd meg hogy nem lesz mély pontod de ha lesz is azért ne kérj bocsánatot mert ez egy olyan dolog ami egy idő után kell egy idő után én már várom hogy megtörténjen velem és ki jöhessen minden ami bennem összegyűlt.A cicád meg kb pont azt mondta mint az enyém reggelente amikor 5 kor csörögne az órám és a az én szíven 4 kor felkelt ő akkor szokott ilyen hangot kiadni de eskü.De szerintem tiszta cuki és azért nem hagy írni hogy vele foglakoz. ma is olvastam egy cikket neten és ugye feküdtem az ágyban a laptopommal jött a macskám hátnem ráült a billentyűkre és bámult rám morci pofával aztán ölbe vettem és elkezdtem simizni na akkor nyugodton maradt és olvashattam tovább a ciiket :D ezek a cicusok már csak ilyenek XD

      Törlés
    3. "Nem az a gond, ha néha elesel az úton, hanem az, ha többé nem kelsz fel." -Vida Ágnes
      Erre csak ennyit mondok! :) Én is imádom a cicám, szó se róla, csak khm.. a családom nem bírja, mert hiperaktív. Reggelente (mindig velem alszik és nem megy el) kapok tőle arctisztítást, ami egy idő után nagyon idegesítő, mert már fáj. (de mindig így ébreszt‹3) aztán mikor öltözöm felmászik a csupasz lábamon, egyenesen a vállamig, és le se száll, míg nem kap kaját.:D na igen, ez meg a másik. a gép. Ő imád gépezni!? Volt olyan, hogy egyik barátnőmmel beszélgettem facen, és elmentem... arra jövök vissza hogy én halandzsa nyelven írok neki, ő meg csak ennyit írt: Szia Nyafi, Kincső hová tűnt? mondom oké...xd :D na de nem regélek...xd

      Törlés