2013. augusztus 4., vasárnap

7.díj

Nagyon szépen köszönöm a díjat Robin Petersonnak! wáááh :D
Szabályok:

1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek

1. Írj magadról 11 dolgot.

  1. Van egy óriás plüss sárgarépám! 
  2. és Répa a neve :D
  3. Imádok rajzolni
  4. Minden fajta zenét szeretek
  5. Fél évig jártam gitárra
  6. 7 évig meg furulyáztam (ebben az évben hagytam abba)
  7. Hiszek a szellemekben, démonokban és ilyen "lényekben"
  8. Szaxofonozni szeretnék
  9. Világutazó leszek!!:D
  10. Új-Zéland a fő célom (Londonnal vitatkozik)
  11. Szeretem az állatokat :D 


2. Válaszolj 11 kérdésre.
  1. Mióta írsz blogot?
    Április óta
  2. Ha tehetnéd kivel játszanál egy filmben?
    Johnny Deeppel *^*
  3. Kedvenc zenéd?
    most nincs :D
  4. Mit szoktál csinálni amikor elakadsz az írással?
    A hátamra fekszek, nézem a plafont és szomorú zenéket hallgatok, mert azoktól jön az ihlet.
  5. Van háziállatod?
    Volt egy kismacskám, Bodza, 1 évesen halt meg tavaly novemberben :( 
  6. Korod?
    15
  7. Kedvenc kajád?
    Tojásos l'ecso most per pillanat :D
  8. Pasi ideálod?
    Uff... :|| erre ennyi a válaszom! :D
  9. Szerelmes vagy?
    nem, vagyis a fiúk (1D) számít? mert akkor igen :P
  10. Cola vagy víz?
    Coca-cola
  11. Cica vagy kutya?
    CICAAA 
3. 11 kérdés
  1. Tanga vagy francia?
  2. Játszol/játszottál valamilyen hangszeren? és ha igen, min?
  3. Milyen a szobád színe?
  4. Ha tehetnéd, hol laknál?
  5. Milyen szuper képességet szeretnél?
  6. Krumpli vagy répa?
  7. Szereted a hülyéket?
  8. Nyár vagy tél?
  9. Ha találnál valahol egy elveszett 1D koncert jegyet, mit csinálnál? 
  10. Gép vagy tévé?
  11. Szereted a törpöket? :DD 
4. 11 blog akiknek küldöm

(A fenét fogom elküldeni 11 blognak...)

5 megjegyzés:

  1. XDDDDDDDDDDDDDDDDD "szereted a törpöket?:DD" :33 ÉN SZERETEM MAGAAAAAAAAM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egoista... ha rólad lett volna szó, akkor "gonosz kerti törpét" írtam volna :33

      Törlés
    2. :c most megsértettél :'( utállak!! *megsértődök és itt hagylak* höhh..még hogy én gonosz...chö~

      Törlés
  2. Szia! Vár nálam is egy kis meglepi :33 http://magaatokely.blogspot.com/

    VálaszTörlés