2013. augusztus 15., csütörtök

9. díj

Nagyon széépen köszönöm a díjat Daniella Devine-nek! <3


Szabályok:
11 dolog rólam
11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek tovább küldeni

11 dolog rólam:

1. Van 2 szabad napom, hogy pihenjek itthon mielőtt elutazunk. Vagyis ez a 2.nap x.x
2. Májfoltjaim vannak.
3. Nem soká találkozom egy rajongóval élőben :D
4. A kedvenc színem a kék és a fekete
5. 30fokban is képes vagyok fázni... mint most!
6. Utálom ha a szemembe hazudnak.
7. Hétfőn kapom meg a kiscicám:D
8. Kislány és eddig úgy lesz, hogy Pisze a neve:D
9. Miskolcon születtem
10. A legrégebbi barátnőmet 11 éve ismerem és még mindig szoros kapcsolatban vagyunk <3
11. Lerajzoltam a fiúkat! (#1D #grafika)

11 válasz:

1. Ha csak egy ruha darabot hordhatnál életed végéig, melyik lenne az?
Póló. De akkor meg alul lennék csupasz. Hmm... akkor bikini..:D

2. Melyik bolygó az amelyiken szívesen járnál? (Mars, Vénusz stb..)
Hold.:D

3. Hiszel az UFÓ-kban?
Igen

4. Mikor láttál utoljára hullócsillagot?
Két napja azt hiszem.

5. Megeszed a görögdinnye magját?
Mikor hogy igazából.

6. Melyik kontinensen élnél legszívesebben, ha választhatnál?
Európában maradnék. :)

7.Ki ugranál egy repülőgépből ejtőernyővel a hátadon?
Igen! Mindig kiakartam próbálni...

8. Szereted az extrém dolgokat?
Szeretem...csak még nem próbáltam.:P

9. Reggel mennyi ideig tart amíg elkészülsz? (iskola időben)
Útra készen állásra alig 20 perc alatt...:)

10. Úsznál delfinekkel?
Igen:)

11. Tevét ülnél meg szívesebben vagy elefántot?
Elefánt. A tevétől félek... Olyan fura arca van...o-o


11 kérdés:

1. Kecske vagy láma?
2. Hülyének érzed magad, hogy válaszoltál az előző kérdésemre?
3. Szerinted én vagyok a hülye?
4. Hány éves vagy?
5. Hány blogod van?
6. Az íráson kívül még mit szeretsz csinálni?
7. Gyümölcslé vagy Kóla?
8. Milyen típusú filmeket szeretsz?
9. Kedvenc sorozat?
10. Nutella szakításkor vagy tábla csokik?
11. Jót érzel? :DDDDDD

11 bloggernek tovább küldeni:
Nikolett Jakab
Smileee(:
Nikii Hernyik

2 megjegyzés: