2013. augusztus 29., csütörtök

36. Rész

Merien szemszöge:

Nem tudom hogyan vagy miért, de úgy érzem, mintha minden ami körülöttem van megváltozott. az emberek óvatosabbak, kedvesebbek velem és még csak az indokát sem tudom. Zayn úgy néz rám, mintha valami féltve őrzött kincs lennék és bármelyik pillanatban ellophatnának, vagy akár megölhetnének. 
A próbának a felét végig rontottam, mert egyszerűen nem akart elmenni Zayn, ami alapjáraton nem is lenne gond, ha nem bámulna mindig. Komolyan, még mást sem nézett, csak engem méregetett és ez már nagyon zavart. Az óriás tükör mellett ült és komor tekintettel figyelt. 
-Oké Merien ma nem vagy jó formában, pedig azt terveztük, hogy két nap múlva már megyünk...-szontyolodott el Ariana, míg a többiek kifulladva a földre rogytak. 
-Bocsi, ma úgy tűnik tényleg nem megy.-mondtam végig szúrós szemmel nézve a széken ülő barátomra, aki már lassacskán csak a nézésével kifog hozni a sodromból. Miért csinálja ezt? Ettől boldogabb lesz? Jól esik neki? Becsuktam a szemem és egy nagy sóhaj kíséretében próbáltam lenyugtatni a levegővételeim sokaságát és azt, hogy ne kelljen ráugranom és kikaparnom a szemét. Igen, azt hiszem most nagyon lenne kedvem hozzá. Ha ezt folytatni fogja esküszöm, hogy...hogy nem tudom mit fogok csinálni, de nagyon nem fog neki tetszeni!
-Oké!? Ez komolyan...-röhögött fel Ariana az újabb bénázásomon, amitől újra a földön fekszek.-Menj haza és pihent Mer... Holnap meg reggel kilencre fáradj ide. Úgyis már kész a tánc, csak gyakorlunk. 
-Rendben, értem akkor mi megyünk is. Zayn?- néztem a székre ami már üres is volt. Ahogy körbefordultam, már rég az ajtóban állt és várt. Aha, értem. -Akkor sziasztok! Ti gonosz kis lények. -köszöntem el és már megint a kocsiban ültünk, haza felé. 
-Miért csinálod ezt?-kérdeztem picit ingerülten mint szerettem volna, de hát most mit tegyek, ha ezt teszi velem?
-Unatkoztam.-vonja meg a vállát. Olyan gyorsan válaszolt erre, mintha már számított, sőt tudta, hogy ezt fogom kérdezni. A levegőmet amit eddig bent tartottam, most kifújtam és ahogy az ablakra csapódott a meleg fuvallat, rögtön párásodni kezdett az üveg. Néztem az ablakon az utat, de egyre ritkábbak lettek a házak. Ez nem az az út amerre szoktunk menni.... Egyre fehérebb lett a táj ahogy haladunk. A fülemben éreztem már a szívdobbanásaimat, és egyre jobban pánikoltam.
-Hová megyünk Zayn?-kérdeztem suttogva, mert több nem jött volna ki a torkomon.
-Majd meglátod, de hé nyugi.-nézett rám már a szokásos békés és viccelődös arcával.-Csak más merre megyünk.-nevetett fel, majd rögtön vissza fordult az útra. Az ablakon kifelé bámulva szinte már az orrom hegyéig se láttam ki.
-Mi a...?-kérdezte halkan a vezető majd lassítani kezdett, de nem állt meg. Igen, azt hiszem a köd miatt nem láttunk semmit. Mindenhol a szürkeséget lehetett felfedezni és néha két fénypöttyöt, ahogy elmegy mellettünk egy kocsi. Zayn próbált feljebb ülni és erősen az útra koncentrált, mert csak a szélét tudtuk észlelni.
Alig fél óra múlva már a ház ajtajában rángattam le magamról a kabátomat és a csizmám, s már rögtön rohantam is felmelegíteni magam egy kád forró vízzel, mert mire ideértünk már a kocsi sem tartott melegen. És még lezuhanyozni se volt időm az indulás előtt, szóval izzadt testemmel futottam is fel. A szobában nem volt senki, így gyorsan kikaptam az egyik farmerom és Niall egyik pólóját, és már be is csuktam a hátam mögött a fürdőszoba ajtaját. Miközben megengedtem a meleg és hideg vizet, beleöntöttem egy kis ibolyás habfürdőt és vetkőzni kezdtem. Csak a melltartót és a bugyimat hagytam meg, mikor elkezdtem átfésülni a hajam. A tükörben néztem a lányt, ahogy ügyeskedik a hajkefével és engem bámul közben. Rákacsintottam, és a vizet elzárva csupasz testemmel beleléptem a fürdőmbe. Éreztem ahogy a kosz csak jön le rólam így csukott szemmel dúdolni kezdtem...
~~~
-Ne menj be azon az ajtón!-sipítottam Niall karjai közt, miközben az ágyon fekve néztünk egy horror filmet. -Mondtam hogy ne menjen be...-fúrtam bele az arcom a szőke hercegem rázkódó mellkasába. Szépen kinevetett.
-Tudtad, hogy veled komolyan élmény ilyen filmeket nézni?-röhögött fel.
-Gonosz.-szúrtam oldalába az ujjam nevetve.

Sziasztok! Őm... Sajnálom, hogy mostanában ilyen rövideket írok, viszont gyorsabban érkeznek a részek...:D So. Néhány komit, pipát nagyon NAGYON szívesen elfogadnék....:) Remélem tetszik eddig amit írok és a rész is.:) Szép napot!

Ezer puszi: Kincső.xx

4 megjegyzés:

  1. Jaj de nagy örömet okoztál az hittem hogy nem hozol újat majd csak hét vége felé és ne sajnáld hogy nem hosszúak a részek mert pont jók és izgik is na szóval fel a fejjel és élvezd még ezt a pár napot a nyárból!!!!!Jó lett nagyon ez a rész is izgulva várom a kövi részt Pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig tudok hozni meglepetéseket!? Köszönöm és te is! éééés nagyooon örülök, hogy tetsziiiik! <3 Köszönöm, hogy mellettem állsz.

      Törlés
  2. Nagyon tetszett...siess a kövivel, mert kíváncsi vagyok!! :)

    VálaszTörlés