2013. augusztus 20., kedd

10. díj

Úristen, ennyi díjam egyszerre sose volt :OO Köszönöm Olívia Horváthnak ezt a díjat! <3


10 dolog rólam:

  1. Imádok rajzolni.
  2. Tönkre ment a tévém a szobámban.
  3. Imádok utazni.
  4. Most éppen gyurmából csinálom meg Harry kezét..:P
  5. Szeplős vagyok, de nagyon...
  6. Májfoltjaim vannak.
  7. Régen volt vesemedence-gyulladásom..
  8. Imádok olvasni, de csak akkor ha tetszik a könyv... Különben nem megy.
  9. Rengeteg karkötőm van és hordom is őket.
  10. Szeretem a kockás bő ingeket. Van is egy pár.:D

    Ui.: Nem soká jön a következőőő réész!:D


10 kérdés nekem:
1. Mi a hobbid?
a rajzolás, írás

2. Szereted az osztályod?
Most fejeztem be a 8 általánost, szóval a régi hiányzik a következőt várom:)

3. Kedvenc sorozatod?
Nincs.:D

4. Honnan van az ihleted?
zenékből.

5. Honnan jött az alap sztori?
Az alap story teljesen más volt, mivel 2 éve írtam papíron. A barátnőim vettek rá erre a blogolásra....:)

6. Melyik volt az első blogod.
Ez. És nagyon büszke is vagyok rá.

7. Kinek szeretnél leginkább bemosni?
Most éppen senkinek^^ *PEACE*

8. Olvasod a blogom?
Sajnálom, de nem...:)

9. Szeretsz olvasni?
Nagyon, főleg könyveket..:P

10. Szeretsz válaszolni a kérdésekre?
Jobban, mint mikor nekem kell kitalálni őket..:D

10 kérdés tőlem:

  1. Mire vagy allergiás?
  2. Milka vagy Boci?
  3. Kedvenc szín?
  4. Cola vagy Pepsi?
  5. Ki a kedvenc énekesed?
  6. Mi a szerencse számod?
  7. Mi leszel ha nagy leszel? :D
  8. Mikor van a szülinapod?
  9. Hol laknál legszívesebben?
  10. Most hol lennél? 


Akiknek továbbküldöm:
smile-girl.:)))
domii †

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése