2013. június 20., csütörtök

4. díj


Wuhuuuu nagyooon széééépeeen köszönöm Daniellának!



Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj a 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 blognak!


11 dolog magamról:

1. Szeretem az oreot!
2. Szeretem a cicákat és a pandákat... na meg a pingvineket.
3. minden fajta zenét meghallgatok
4. szerencse számom a 9
5. imádok rajzolniii :333 (és tudok is)
6. Phuuu Ramonest és Beatlest is nagyoon szeretem
7. napallergiám van
8. az én szülinapommal végződik a tavasz, és kezdődik a nyár (majdnem..máj.30.)
9. kedvenc színem a kék és a fekete
10. nem szeretem a rózsaszínt. 
11. Volt egy kiscicám és most a családban van 4 kutya és 1 macska, remélem még egy macska is lesz majd 
Kérdések és annak válaszai:
1. Ha lenne egy medencéd és csak egy fajta gyümölccsel tölthetnéd tele mi lenne az?
Epeer
2.Ha esélyed lenne hogy egy egész napod eltölts egy színésszel,melyik színész/nő lenne az?
Johnny Deep :OO
3.Melyik a kedvenc tévé műsorod?
HBO
4.Hiszel a természet feletti lényekben?
igen.
5.Volt már olyan,hogy álmodtál valamit és másnap majdnem ugyan az történt meg?
hát nem másnap, de rá egy hétre pontosan ugyan az történt._.
6.Megbántál-e valamit életed során?
igen...
7.Örülnél ha lenne ikertestvéred?
ahogy hozta a sors...:) Nekem oj mindegy
8.Allergiás vagy valamire?
napra (UV)
9.Melyik a kedvenc sportod?(űzni vagy csak nézni)
Kosár
10.Hol képzeled el a jővöd?Melyik országban?
Loondooon
11.Milyen nyelveken szeretnél megtanulni?
Olasz, orosz, japán:3

Kérdéseim:1. Ha tehetnéd mit mutatnál meg elsőnek az egyik 1D tagnak M.o.-on?
2. Mi a csillagjegyed?
3. Kedvenc 1D tagod?
4. Mi a kedvenc kajád?
5. Szereted a fizikát/kémiát?
6. Ceruza vagy toll?
7. kedvenc film?
8. Mit szeretsz legjobban egy pasiban/csajban?
9. Ha tehetnéd milyen szupererőt választanál?
10. Superman vagy Batman?
11. Szereted a répát? 

Akiknek küldöm:

1 megjegyzés: