2013. november 29., péntek

56. Rész

Sziasztok!
Sajnálom, de ez a rész rövidebb lett, mint a többi.. Ennek az az oka, hogy fogyok a betűkből és fáradt vagyok. Mindegy. Köszönök mindent szóval a szokásos rizsa (haha:D). És bocsánat ha sok a helyesírási hiba, de már nem olvasom el annyiszor vissza, mint kellene és így lehet, hogy marad benne... Ne felejtsetek nyomot hagyni magatok után!
Jó olvasást! 
 
Ezer puszi: Kincső.xx

 

A halál nem a vég. A halál egy kapu mely egy másik világba vezet, ahol jó és rossz egyben van, s nyugalomra találhat a lélek. A halál nem a vég. A halál csak egy ajtó, melyet mikor kinyitunk egy új kezdet veszi hatalmát az életben.

 

Harry szemszöge:
 
-Megállnál Louis!-rohantam a bejárati ajtót ráncigáló őrülthöz.
-Zárva van! Miért van zárva?-kiabálta majd hátrálni kezdett és akkor megpillanthattam könnytől csillogó szemeit, így gondolkodás nélkül a zsebembe nyúltam és mikor megtaláltam a kulcsokat az ajtó felé mentem, de Louis egy nagy kiabálással rohant majd a fába rúgta a lábát.
-Eszednél vagy?-kiabáltam vele, de ő már ott sem volt, hanem picit bicegve rohant tovább. Ahogy átlépkedtem a töredékeken, a szemeim kétszeresére nőttek. A kanapé felborulva ahogy az asztal is. Néhány váza és ami üvegből volt, darabokban nyugodott a földön. A függöny leszakítva és cafatokban hevert. A falra pillantva egy-két kép leesett és a falakon vannak vér foltok. A félelem ahogy körül néztem csak még nagyobb lett testemben és elképedve kezdtem kiabálni Merien nevét,  miközben felfelé rohantam kivizsgálni a szobákat. Sehol senki, a szobák üresek és lakatlanok.
-Itt meg mégis mi a fene történt?-hallottam meg Niall reszketeg hangját, ahogy ő is ugyan azt tenné, mint én, így gyorsan lerohantam és láttam a fiúkat ahogy mindenki döbbenten néz és Louis mindjárt sikít.
-Elkéstem.-zokogott fel Louis majd ordítozni kezdett Liam mellett aki csak fehér bőrrel figyelte társát, majd egy nagy lökettel pofán csapta.

-Nem lesz jobb ha ezt folytatod!-ordította s ezzel elhallgatott.
-Most mit csináljunk?-kérdezte maga elé bámulva Zayn majd körül nézett.-Nincs itt az íj...-mosolygott. És tényleg!


Merien szemszöge:

Fájdalom és sötétség; ezt érzem most minden porcikámban. Akárhogy is próbálok emlékezni az elmúlt órákra talán, csak fájdalom épül fejemben.
-Öld meg, s ne hagyd élni! Ezen mit nem értesz drágám?-beszélt egy férfi hang előttem.
-Tudom. De basszus. Láttad milyen ártatlan a kinézete? Ő nem olyan! Ő nem árt az embereknek!? Én miért tenném? És nézz rá! Ő is ember!-szipogott az igen ismerős női hang. Hogy én hogy kerültem ide? És hogy hol vagyok? Igen, ez egy nagyon jó kérdés, mert én sem tudom.  Mikor kinyitottam a szemem, vak sötétség fogadott és csak szuszogásokat hallottam. Előbb még itt voltak, vagy csak én lettem vak? Hol vagyok? Miért vagyok itt? Miért csinálta ezt velem? Ki ő?
-Értem, látom, de per pillanat nem tudunk semmit se...

-Kuss! Hallgasd?-ezzel a női hang elhallgattatta és fülelni kezdtek a messziről jövő hangokra.-Most mit csináljunk?-hallottam meg tisztán a hangot a fejem felett ami történetesen Zayné volt. Férfias és magabiztos hangja most  reszketőnek található.
-Miért nem állítottad meg az időt? Basszus Harry! Mire jó a képességed, ha még ilyet se tudsz? Az egész a te hibád! Ha okosabb lettél volna, most nem tartanánk itt!-kezdett kiakadni Niall.
-Mivan? Honnan kellett volna tudnom, hogy ez most nem egy Louis új játéka című előadás? Ha?? Honnan kellett volna tudnom, hogy ez lesz? Miért is az én hibám, mikor Te vagy a barátja és nem én? Ha?-oktatta Harry vissza.
-Akkor inkább hagyjátok abba és gondolkozzunk, hol lehet!-ordított egyet Liam majd hallgatásba kezdtek.
A házban lennék? Itt vagyok velük? Itt vannak a fiúk és én semmit se tudok tenni? Talán ha kiabálnék, felfigyelnének! De akkor is... mi lenne annak a vége?

-Itt vannak!-suttogta a női hang mire a férfi egy cifra káromkodás után lenyugodott és elkezdett sétálni. A léptei hangja egyre erősebb volt a fülemnek így sejtettem merre tart. Testem önuralmát elvesztettem így tudatomon kívül üvölteni kezdtem.
-Alattatok vagyok! Hahó! Segítség! Krumpli! Niall! Halljátok szavam itt vagyok alattatok!
-Kuss!-fogta be erősen a szám érdes kezeivel.
-Most mi lesz?-sokallt be a nő és ő is közelebb jött hozzánk. Próbáltam kezeim mozdítani vagy a lábam, de nem ment mert valami vissza tartotta. Ülő helyzetemben nem sokat értem...
-Ez nem...

8 megjegyzés:

  1. ez félelmetes volt, de annál jobb, huhhú.. úgy érzem maga az író is egy sötét angyal.. xD csak viccelek, remek rész lett *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia köszönöm szépen éééés haha :D Kitudja lehet annak születtem..:D Örülök, neked! :D

      Törlés
  2. Jaj mind az 55 és 56. rész is fantasztikus lett. Nagyon izgalmas és nagyon várom a következő részt ott van bennem a sok kérdés és így befejezni a legjobb ötlete volt. Olyan élénk fantáziád van kész csoda vagy te lány. Siess nagyon vagy is áááá nem ilyet nem kérek mert tudom milyen ez a 9. de nagyon várom!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csoda...az valami nagyon-nagy energia cucc a Kincső ._. alig lépek be a szobájába de már behülyülök én is xD amúgy köszöni szépen és neked is nagyon örül:))) <3

      Törlés
  3. Krumpli! Niall! :'D hahaha xd
    Nagyon-nagyon jó rész lett!!!
    Hogy született meg a fejedben ez a sztori??? Mert eszméletlen :D
    Asszem sejtem, hogy mi lesz az az utolsó mondat fojtatása :D
    De nem mondok semmit ;)
    Gyors kövit *--* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm...hogy született? Tudtommal eredetileg egy könyvet akart írni, de úgy indult ki, hogy film lesz belőle....amit az 1. részben olvashattatok annak az első fele már megvolt írva vagy egy fél-egyy éve(: és én büszkén mondhatom el magamról, hogy tanúja voltam amikor megírta az első pár részt:3 mellesleg én vettem rá, hogy írja meg blogban, éés ahogy elnézem jó hogy ezt mondtam neki és nem bánom hogy megütögettem egy párszor hogy kezdje el (fél tőlem...muhaha:3 én is tőle xdd) persze utána vissza is kaptam, hogy hát akkor én is blogoljak a 12. részben is ő segített é azt olvasták el a legtöbben szval nagyon köszönöm neked Kincsőőő<3 és amúgy kb. 6. résznél abba akarta hagyni, DE Bea nem hagyta, Bea ott volt és figyelte Kincsőt(!), figyelte a helyesírást(nagyon rá vagyok buzulva hogy helyesen írja le xd), figyelte hogy ne törlölje ki sunyiban, figyeltem a suliban ahogy írja és végülis az első pár részt együtt hoztuk össze, jó sook nevetéssel egyetemben....azt látni kellett volna...neem nem akartátok látni ._. komolyan azok a pillanatok amikor Kincsőne random jöttek az ihletek, na hát akkor nagyon féltem tőle, olyan 5 méteres távolságot betartottam ilyenkor(kellett is higyjétek el nekem) na mindegy...most már tudjátok, hogy jött a blog(: lol felizgattam Kincsőt és megszülte a blogot xDDD (perverz vagyok sry.:$).....AMÚGY HÉÉÉ NIALL ENYÉM!!! V____________V és igyekszik a kövi résszel csak javítani kell szóval most ezért fogom ütlegelni, hogy átjöhessek xD nyugi ha rajtam múlik, úgy se hagyja abba! szóval no pánik embörök:D <3 KINCSŐNK NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNI NEKTEK AZT HOGY ITT VAGYTOK NEKI ÉS HOGY OLVASSÁTOK A FANTASZTIKUS BLOGJÁT:D SZERETÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜNK KINCSŐŐŐŐŐŐ!!!<3 (legyünk hűek Virághoz /SzJG/ szóóóval GO ugrálni..hmm party hard xd) <3

      Törlés
    2. Nos, köszönöm a felvilágosítást :D
      És azt is, hogy ösztönözted Kincsőt, hogy ne hagyja abba :)
      Tényleg, de tényleg jó ez a blog :)

      Törlés
    3. Ohh hát ez alap, ne köszönd(:
      Remélem, tudtam nektem "segíteni" azzal, hogy megfenyegettem.:D
      És igen, én is tudom mondjuk én nagyon le vagyok maradva szóval majd előről kezdem:)
      Bea.xx <3

      Törlés