2013. november 19., kedd

54. Rész

Sziasztok!
Tudom, hogy nem a leghosszabb rész, de ez is az! Phu. Én eddig sose voltam ennyire "beteges". És ti hogy bírjátok a sulit és az időjárást? Igyatok sokat! És olvassátok a részeket! (haha) Köszönök mindent nektek és további jó napot!
Jó olvasást!

Ezer puszi: Kincső.xx
 
Merien szemszöge: 

-Merien! -ordítja egy női hang amihez egy szőke korona jár. 
-Ariana! -nevetek, de mikor meglátja a fiukat a reptéren meg nagyobb mosoly került arcára. 
-Harry! -kezd el futni, mire a göndör herceg csak elengedi utazó táskáját és a kezeit szét nyitva zárja be ölébe barátnőmet. -Hiányoztál. -mosolyog rá.
-Te is nekem babe! -majd mosolyogva megcsókolta. Ezek mióta vannak ilyen jóban? Ahogy körül néztem mindenkit sokként ért ez a csók. 
-Ááh! -sikítottam fel és ugrálva mentem hozzájuk. -Gratulálok! Mióta? És hogyan? Várjunk csak. Én erről eddig miért nem tudtam? -soroztam kérdésekkel őket és egyik pillanatban nevettem, míg a másikban össze húzott szemekkel vita láttam vörös rózsa arcukat. 
-Köszi, olyan egy hónapja, ügyesen.-számolgatja kivirulva Harry az ujjain- és nem tudjuk. Még várni akartunk vele... 
És innentől az egész nap csak erről szólt. Mindent töviről hegyire el kellett mesélniük. -Azért szaftos részeket nem kértünk!- és mi örömmel néztük kivirágzott szerelmüket.  

-Pici Juneee! -kiabáltam elvékonyított hangon, mikor megláttam szeretett kismacskámat. Ahogy a hangomra felfigyelt, felemelt farokkal kezdett el rohanni felénk. Amint a lábamhoz ért felemeltem és próbáltam én is dorombolni, ahogy ő és hozzá dörgölőztem.
-A végén féltékeny leszek egy macskára, mert ilyet velem nem csinál a barátnőm. -ölelte át hátulról a derekam Niall majd megsimogatta June buksiját miközben csókot váltottunk.

Fájdalom. Fájdalmak. Marcangolás és ezernyi bánat vándorol végig testemen, mikor az ágyba roskadok. Lassan két napja itthon pihenünk és ma a fiúk újra lendületbe kerültek, így a stúdióban dolgoznak, én meg reggel óta itt roskadozom. Fáj a mellkasom és mikor levegőt viszek be szervezetembe, mintha ezer meg egy tű szúrná szívem helyét. Zihálok, mikor csak a lépcsőn megyek le, hogy adjak táplálékot macskámnak, mert még ránézni se bírok. Rossz előérzetem van és most csak azt szeretném, hogy Louis-val csak még többet legyek. Mintha azt mondanák, hogy nem sokáig láthatom. 

A kanapén pihenek és próbálom rendszerezni légzésem és fájdalmamat próbálom mulasztani. Olyan erős érzetem van, hogy mikor felálltam csak szédülni kezdtem, de a falnak támaszkodva mentem tovább. A fülemet egy ismerős csengő hang ütötte meg, ami azt jelentette, hogy csengettek. Szemem sarkából láttam az íjam, így azt határozottan felkapva kinyitottam az ajtót.
-Segíthetek? -kérdeztem meg óvatosan az idegentől. Hosszú vörös haja csakúgy lobogott az utolsó téli fuvallatban s mikor repülő fazonú szemüvegét levette, megpillanthatóvá vált világító kék szemei.
-Carol Hywind vagyok. És William Payne hívott ide, hogy egy bizonyos Merien Pervinnel kell beszélgetnem. -mosolygott ártatlanul rám. Olyan fura előérzetem támadt, de odébb álltam, így ő elfért mellettem. Talán fel kellene hívnom a srácokat. Mikor bezártam az ajtót egy nagy levegő után indultam a nappaliba, majd mielőtt rám emelte volna tekintetét az idegen, előtte gyorsan leraktam a kanapé mögé fegyverem. Ha netalántán történne valami...

7 megjegyzés:

  1. OMG! ki a csaj? és mit akar Merientől? jó tudom sok kérdésem van :D, de imádom a blogod siess a kövivel mert ha nem megkereslek és seggbe billentelek! vili? csak vicc volt, amúgy tényleg vároma kövit puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia és sok mindent akar...(haha) Köszönöm és nagyon örülök, hogy tetszik!:D És tőlem találkozhatunk, csak ne rugdoss.. Sietek.xx

      Törlés
  2. Nagyon jó lett kíváncsian várom hogy mit akarhat izgalmas de fura ez nekem hogy nem kapott rendesen levegőt meg ilyenek gratulálok a részhez így tovább várom a kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! És hpfhrikensledn igazából annyi mindent köszönhetek neked! Rengeteg részhez csak te írtál és vártál rám! És ihélnfs köszönöm!:) KÖSZÖNÖM.xx

      Törlés
  3. Nem tudom, lehet valamit félreértettem mert fáradt vagyok, de Louis helyett nem Niall-t akartál írni, hogy mégtöbbet akar vele lenni? Ne haragudj, ha valamit félre értettem!
    A rész jó lett :) Pici Junee de cukii :)
    Gyors kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy Louis-val lesz majd valami?
      Siess kérlek! *---*

      Törlés
    2. Hát a második talált, mivel Louisval tényleg fog történni valami:))) :DD KÖSZÖNÖM.xx

      Törlés