2013. december 27., péntek

61. Rész

 Sziasztok!
 Képzeljétek néhány napja csináltam egy 'Trailer' félét a blognak... Szóval akit érdekel Nézze meg! ---› VIDEÓ ‹--- És azon kívül elnézést a késésért de tömör napjaim voltak és nem jött 'ihlet'.. de itt van, szóóval...
Jó olvasást!


Ezer puszi: Kincső.xx

Harry szemszöge:


-Jól vagy Hazz? -kérdezte meg óvatosan Louis mikor kiejtettem a kanalat a kezeim közül. Lepillantottam a kihűlt padlón fekvő evőeszközre, amit már June tisztogatott, majd megráztam a fejem. Ilyen is csak velem történhet egy nyamvadt álom miatt.
-Persze.. -s amint sikerült kinyögnöm a szavakat, felálltam, de sajnos a szék is borult a nagy lendülettől és már rohantam is fel. Nem érdekelt, ahogy kiabáltak a többiek, nem érdekelt, hogy neki mentem Zaynnek. Semmi sem érdekelt, csak hogy végre leesen a tantusz, hogy mégis mi folyik itt. 

Ahogy berontottam a sötétségbe rögtön magamra zártam az ajtót és a villanyt felkapcsoltam. Egy nagy mély lélegzet után azon kaptam magam, hogy a forró vízcseppek súrolják meztelen bőröm. Hagytam, hogy a hajam rátapadjon a homlokomra, majd csukott szemmel beletúrtam fürtjeimbe és hátra simítottam. A vízsugárral tartottam az arcom és élveztem ahogyan neki csapódik, majd onnan folyik le és tűnik el.


" "Megbíztam benned... hogyan történhetett ez meg veled kisfiam? Mégis mi vagy te? Megmondjam? Egy nagy semmi."-Igen szerintem most ez járhat apám fejében miközben eltorzult arccal kémlelte minden apró cselekedetem. A zokogás küszöbén álltam mikor megtörtént az, amit soha sem akartam. A düh, mely anyám sírjánál tőrt rám, nem bírtam ellene. Minden apró dologra, mely vele történt akkor, cikázott az emlékeim közt, pedig ott sem voltam. Mintha egy manó ültette volna be az agyamba azt, hogyan ölte meg apám anyámat. Ahogyan fogott egy kést és neki támadt. Céllal. Én meg a legjobb barátomnál voltam és mit sem tudhattam róla, de akkor mégis hogyan tudhatnám, hogy igaz ez? A harag végig szántotta ereim és mikor beléptünk az otthonunk ajtaján kicsapódott körmeim alól egy villám. A hirtelen jött cselekedettől a mélységes bánat és düh elmúlt mint a kámfor és helyette félelem, megdöbbenés vegyülete keletkezett bennem.

-Ezt hogyan csináltad? -suttogta édesapám és rögtön hátrált egy percet. Megráztam döbbent fejem és rögtön egy ötlet keletkezett elmémben. 
-Te ölted meg?-mentem felé össze húzott szemekkel. Tudom, hogy még csak tizenhat éves vagyok és, hogy az 1800 években járunk, de nem bírom. Tisztelnem kellene, de amit láttam a fejemben megváltoztatott. -Te. Ölted. meg? -kérdeztem minden szót külön egymás után hangsúllyal miközben éreztem az energiát újra bennem. Apám arca megkeményedett és mintha fehér füst venné körül, mikor megjelent mögötte egy óriási hófehér madárszárny. Rögtön hátra hőköltem és figyeltem ahogy fekete öltönye elfehéredik és ősz haja szőkévé válik és meghosszabbodik tarkójáig. Figyeltem, ahogy szürkés zöld szemei jobban megzöldülnek és arany pöttyök keletkeznek benne. -Te nem is az apám vagy!-döbbentem le és csak még közelebb mentem hozzá.

-Az apád vagyok, az igazi apád. És nem én öltem meg Édesanyád, hanem Ő maga vetett végett életének. Így újra Michael vagyok. Arkangyal. Az apád. 

››pár évvel később‹‹

-Nem megy. Nem tudok uralkodni ezen...-feküdtem le a selymes fűbe izzadtan és fáradtan. Mióta nem tudok koncentrálni a kék villám mindenhol ott lesz bennem és csak veszélyt okozok mindenkinek. Ezért Apám megmutatta ezt a helyet. Ahol semmi bántódásom nem eshet. Mikor mindig meleg és nyár van. Mindenki boldog. 

-Dehogynem naaa gyerünk Harry!-nevetett fel egy fekete hajú kislány aki már a kezdetek óta segít nekem. 
-De Lola nem érted? Béna vagyok!-szomorkodtam el. Annyira szerettem ezt a lányt. Ahogyan hosszú fekete haja derekáig elért és kék csillogó tekintetét, melytől az ember mindig mosolyog. Sosem mondta el, hogyan került ide. Sosem beszélt a múltjáról, csak annyit árult el, hogy nem mehet el innen. 

-Akkor bongyorka leszel!-kezdett el énekelni majd ugrándozva tova állt. "


Muszáj valahogy rájönnöm, hogy mi folyik itt. Azt mondták csak én tudok ilyet csinálni. Leültem az ágy szélére, immáron egy alsógatyában és vizes hajamat törölgettem. Az emlék, mely átjárta minden porcikámat, most kétségek közt hagyott. 

És én mégis ez ellen mit tudnék tenni? Semmit. Így is egy súgásért szürke lett a lelkem, és még nem is jártunk sikerrel. Mihály -akarom mondani, az Apám- sosem beszélt erről. Bárhogyan kérdeztem nem válaszolt. És mióta... mióta történt Az a dolog, Lola is, hogy is mondjam.. megváltozott. És már fel sem ismer. Utál és haragszik rám. Szomorú és magányos. Egy érzelem lett azon a helyen, és semmi más. Miattam. 

8 megjegyzés:

  1. Nos, a rész az tetszett! Utána megnéztem a Trailert és.......szó szerint rázott a hideg! Olyan titokzatos, misztikusra sikeredett, de rohadt jó lett!!! (bocsi a csúnya szóért) Kíváncsi vagyok, hogy még miket tartogatsz a számunkra a történettel kapcsolatban! Nagyon várom a kövi részt! ;) :)
    Még annyit, hogy a videóban ami zene megy közben, letudnád írni a címét, előadóját?? Előre is köszönöm! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik és árhw.. mindegy. Köszönöm.
      Zene: Skillet- rise (az albumuknak is ez a címe, de a dalnak is szóval a dal..xd) /najó így könnyebb: http://www.youtube.com/watch?v=Zk0Sr0C3yYM / :)

      Törlés
  2. Nem rég kezdtem el olvasni a történeted, és most sikerült elolvasnom az összes részt. Csak ámulok azon hogy hogyan tudtál kitalálni ilyet.. És a fogalmazásod is hihetetlenül szép. Igen rudom hogy általában nem azt szokás írni hogy szép hanem azt hogy jó, de szerintem ez már messze nem csak jó hanem szép. Mind a történet, mind a megfogalmazása. Már szinte hihetetlen hogy ilyet kitudtál találni. És azzal ahogyan megfogalmazod, teljesen beleélem, és valamiért különlegesnek érzem magam. Akár hiszed, akár nem, mikor elkezdtem olvasni a blogot, szomorú voltam (egy szoros barátságom ment szét), de ahogy egyre többet olvastam a történetedből, teljesen beleéltem magam, úgy éreztem különleges vagyok. Boldog lettem a szavaidtól amiket leírtál, vidámabb lettem. Nagyon beleszerettem a történetedbe, olyan érzéseim vannak, amikor olvasom, amiket nem lehet megmagyarázni... Boldoggá teszel azzal hogy olvashatom az írásod, és legszívesebben, örökké olvasnám a történetet :) Felfelé görbült ajkakkal várom hogy a következő résztől is önfeledten boldog lehessek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg ámulok, hogy van aki olvassa amit írok. Itt mindenki túlozz szerintem. Csak egyszerűen próbálom azt le vetíteni nektek, amit átélek, amit látok és érzek. -azért nem élem át őket- Különleges... Különleges vagy te és minden olvasóm, hidd el. Annyira hihetetlen vagy, basszus, hogy még írni se tudok.(:D) És hidd el, érdemes mindig boldognak lenni. Persze jó, van mikor szomorúnak is kell lenni, de inkább képzelj el akkor egy kecskét, akinek a fejére húztak egy nagy-nagy zoknit. És hidd el, szerintem te nagyobb boldogságot küldtél nekem, ezzel a 'komival' és, hogy olvasod és tetszik amit írok. Köszönöm, hogy vagy nekem! (:D) Én meg már melegséggel ami a lelkemben van, úgy blogolok. Sietek!.xx

      Törlés
  3. Ú-ú! Asszem rájöttem, hogy a kislány akit keres. Azzal már találkozott. Ő az ugye? Ha nem tudod kire gondolok, akkor kérdezd meg faceen priviben. Puszi: Eni.xx jujj és még annyit hogy amikor olvasom és egyedül vagyok a szombámban-egyszóval mindig xd-azt képzelem, hogy én vagyok Mer. Komolyan olyan valósághűen írsz hogy hú. Le a kalappal előtted. Siess a kövivel mert megkereslek-nem tom hol laksz de megtalállak
    Szia Kincső

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd írok, mert hiába kezdem újra és újra amit írtál az elején nem esik le. És köszönöm az édes szavakat, de mondom, hogy itt mindenki túlozz ezzel... Próbálok helyesen írni, és fogalmazni. Képzelheted, mikor nincs ihlet, hogy püfölöm a fejemmel a billentyűzetet és mindenkit elküldök a halálba. (:D az vicces szokott lenni később :D) Sietek, és hát... megtalálhatsz :D.xx

      Törlés
  4. Hát ugye én az elejétől fogva olvasom és várom a részeket és az összes nagyon jó lett de valamiért eddig ez tetszik a legjobban :) kezd bennem össze állni a kép a kislányról hogy ki lehet az.Elárulom sose szerettem az olyan blogokat amik ilyen kitaláltak és a valóságtól ennyire el térnek (fura pedig a könyvekben mindig azt olvasom) de ebben a blogban megfogott valami nagyon jó maga az alapsztori és mellé nagyon jól meg fogalmazod a dolgokat a fantáziádért meg élek halok ez lett a kedvenc blogom és csak gratulálni tudok ehhez és a többihez is így tovább én kis kedvenc írónőm :D
    Remélem jól telet a karácsonyod és sok szép mindent kaptál de a legfontosabb úgy se az hanem az hogy ha szeretetben teljes volt. Képzeld el egyik ismerősöm 1D Koncert Jegyet kapott a Londoni 2014-es koncertre csak egy kicsit voltam irigy na jó gondolhatod :D.
    Szeretnék neked örömökben és sikerekben gazadag továbbá a következő évre is ilyen sikeres írást még ettől több követőt és rendszeres olvasót és minden jót mire vágysz a 2014-es évre Boldog újévet kis írónő :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyerekek. Mi van itt? Mindenkire rá jött a hízelgés feeling? (:D) Oké. Huh. Elárulom, hogy az alap sztori teljesen más volt még anno. És köszönöm. Mindent. Hogy végig kitartasz mellettem és a kezdetektől fogva tartasz bennem lelket. Nem tudom.. én vissza olvastam a régieket amiket írtam és elszörnyedtem. Phuj!? Mindegy..
      És igen, nagyon jól telt, és a Szilveszterem is remélhetőleg -lekopogom-, mert barátnőim jönnek fel és film maraton lesz (:D) Remélem neked is jól telt és telni fognak az ünnepeid! És dejó neki. Figyi, kérd már meg a barátnődet, hogy ha találkozik velük, beszéljen már rólam Niallnek... Jó lenne.(:D) Most már én is az lettem rá :c KÖSZÖNÖM ÉN IS NEKED MINDEN JÓT ÉÉS... őm.. MINDEN JÓT (:D) küldeni és ajánlani és meg minden. kezdő kisírónő, azt kijavítanám.:D -azért nem tudok fogalmazni, mert este 2:31 van- :DDD

      Törlés