2013. szeptember 7., szombat

39. Rész

Sziasztok! Képzeljétek, hogy alig néhány napja, megkaptam a kiscicámat!!!! Annyira örülök neki! Első nap, szinte mindentől félt, akárcsak ha levegőt vettem, rögtön kis gömb lett belőle. Másnap mikor haza értem olyan hiperaktív volt, hogy ilyen, össze vissza rohangált a szobámban (még máshová nem mehet) és mindent elkapott, sőt! egy papíron állt, ami a talpára ragadt. Ezért úgy nézett ki mintha táncolna..xddd Nagyon kész. Ja és nagy kocka, mert sose hagy gépezni és inkább ő "ül" a billentyűzeten. Amúgy Nyafi a neve, mert sokat nyávog és nyafog. :D Na mindegy.. Csak ennyit szerettem volna most megosztani, so jöjjön a rész! 

u.i.: Ki látta már a This Is Us-t? Én már kétszer láttam és valami eszméletlen *^* wáh. Ismét szerelmes vagyok 5 Istenbe...:D
Jó olvasást!

 Ezer puszi: Kincső.xx

Ez itt Ő nagysága!? :D
Merien szemszöge:

-Ez az! Megdöntötted a saját rekordod. Bele telt még pár napba, de megérte! -ordította Zayn, mikor lenyomta a stoppert.-
 Ha a végén így folytatod még izmosabb leszel, mint én!-emelte fel fekete pólóját és a hasát kezdte el nézegetni. Nevetni tudtam volna rajta, de ebben a pillanatban inkább örültem, hogy még kapok levegőt. 

-És mikor mondjátok el ezt az egészet?-lihegtem a földön hanyatt fekve, már megint...
-Hiszel az angyalokban?-lépett be Harry az ajtón.
-Őm... Olyanban, mint Gabriel vagy Rafael? 
-Ja. -bólintottak egyszerre. 
-Asszem' ja.-feleltem egyszerűen, mert nem igazán értettem miért kérdeznek ilyet. Ha jobban bele gondolok tényleg hiszek a misztikus lényekben... Annyira jó lenne például egy tavi-tündérrel találkozni, vagy egy sellővel, akinek arany hajában ezüst gyöngyök lógnak. Míg az uszonya enyhén csillog és gyönyörű zöld és kék színt vesz fel. Igen, azt hiszem én így képzelem el őket. 
-Az én apám Michael arkangyal.-jelentette ki Harry, mire csak felnevetni tudtam, de komor arcukat nézve abba hagytam és döbbenettel figyeltem őket. Sóhajtottak egy nagyot, majd Zayn kirohant és alig két perc alatt vissza tért a többiekkel. Niall leült mögém (mert közben felültem) és a derekamnál húzott jobban magához, így biztonságot adva nekem, míg a fejét a vállamra hajtotta. -Emlékszel mikor mondtam, hogy élőholt vagy? Na szóval. Régen, mikor a Föld megalakult a görög mitológiák szerint, a Khaosból Föld míg később elvált az égbolt tőle, majd mikor az idő is megteremtetett, Istenek születtek, ám velük együtt az arkangyalok is. Elsőnek a négy fő angyal, Uriel, Rafael, Gabriel és Michael. Utánuk rögtön jöttek a  többi "lények"-mutatott idézőjelet a kezével- mint például a sellők, manók, koboldok, tündérek, szilfek, szalamandrák és még sorolhatnám nap-estig. A lényeg, hogy ezeknek az angyaloknak lettek tanítványai és néhányuknak, mint Gabrielnek, gyermekük született. Mikor történt egy viszály Isten és Angyal közt, megállapodást kötöttek. Mindkét félből lesz majd az elmúlt száz évben 1-1 élőholt, akik vagy meghalnak, vagy békességben élnek, így megtartva az egyensúlyt, vagy háborút kezdeményezvén. Ez persze csak rajtuk állt. Az arkangyalok tanítványait, innentől kezdve arra tanították, hogyan fogják majd tudni kik lesznek ők, és egyáltalán megtalálni őket. Szerencsénkre egyre könnyen rátaláltunk. És azt is biztosra tudjuk, hogy angyal származású vagy. Vagyis sejtjük, mert különben nem velem találkoztál volna abban az álomban. -mindenki hallgatott. Próbáltam felfogni az imént elhangzottakat, de csak egy kérdés keringett bennem.
-És... Mi történt pontosan ezekkel az...élőholtakkal általában?-szinte suttogva tettem fel a kérdést, mert féltem a válaszától. Harry csak sóhajtva megrázta a fejét, majd szólásra nyitotta a száját, de Zayn eléggé agresszív hangnemmel és arckifejezéssel közbeszólt.
-Mindenki más Merien! Ők nem tudták, hogy mit tesznek, csak önzőek voltak. Azt hitték, hogy csak egy van belőlük, mert oly' annyi éven át keresték a másikat hasztalanul, hogy megfeledkeztek róluk. Így viszont egy idő után megölték őket és sosem tudták megmondani melyik fél volt az. Merien. Semmi sem történik még egyszer. Nem fogsz meghalni, vagy ha mégis, amíg a célod nem teljesíted, vissza térsz életedbe.
-És... mi van ha megcsinálom? Az után mi lesz? És valakinek már sikerült?-kérdeztem tovább. Niall csak szorosan tartott a karjaiban és apró csókokat hagyott szabad vállaimon, így ellazítva engem. 
-Jobb a boldog tudatlanság, míg, hogy gyötörd magad ilyenek miatt.-szólalt meg lágy hangon Liam mosolyogva. 
-Várj. Ha én ez az élőholt vagyok. Akkor Ti kik vagytok?-kérdeztem gyanakvóan tőlük.
-Halandó!-felelte egyszerre Niall, Liam és Louis.
-Dehát Liam, az anyád tündér.-röhögött Zayn mire csak egy párna dobással díjazta meg az említett.
-Őrangyal.-Harry
-Látó, de angyali vérrel..-Zayn
-Hogy értitek azt, hogy az anyja tündér?-mire felcsillant a szemem.
-Tudod... Azok a kicsi, szárnyas emberül  néző ki tündérek. Majdnem olyanok, aminek leszokták őket írni, csak annyi különbséggel, hogy ők emberré tudnak változni. És mielőtt ezt kérdeznéd, nem vagyok tündér. Őm igen, még valami... Nekem van egy kisebb te...-nem tudta befejezni, mert éppen ekkor csengettek a ház előtt. Mindenki összehúzott szemmel nézet szét, majd mivel a fiúk nem akartak megmozdulni, én mentem nyitni az ajtót.
Mikor kinyitottam egy férfival találtam szembe magam, aki jól láthatóan végig mért. Kopott farmere szakadt volt térdénél, míg fekete vászon cipője  makulátlanul festett rajta. Egy sima ballonkabátot viselt, ami alól kilátszódott a fehér pólója, de aligha, mivel a terep-zöldben mintázó sáljától alig lehetett látni. Fején nem viselt semmit, de enyhén hullámos gesztenye barna haja a válláig ért. Mikor felnézett a szemembe, azt hittem Liamet látom. Óriási barna szemei teljesen olyanok voltak.
-Őm... Segíthetek?-kérdeztem kicsit elgondolkozva. Vajon van köze Liamhez? Valami rokon vagy nem is tudom... testvér?
-Szia William Payne vagyok, de szólíts csak Willnek.-nyújtotta a kezét.- Te pedig biztos Merien vagy!-mosolygott ártatlanul mély, rekedt hangján. -Ohh szia Liam!-nézett át a vállam felett, mikor meglátta kik jönnek éppen. Hátra fordultam és 4 döbbent és egy Zayn "én megmondtam" arckifejezést láttam.
-Szia Öcskös. -válaszolta erőltetett bájmosollyal. Nem tudom mi ez, de úgy érzem ráfogok jönni. Végre megtudtam valamit, erre jön egy újabb kérdés. Mi történt? És ez a William pontosan kicsoda? Utána fogok nézni, akármi is lesz!

u.i.: Michael arkangyalt Mihály arkangyalként is szokták mondani, így mindkét nevet fogom használni, csak hogy tudjátok és nehogy azt higgyétek, hogy valami új arkangyal. (A Mihály a magyarosított..)

3 megjegyzés:

  1. jujj nagyon jó lett így tovább a film az fantasztikus volt cuki a cicád milyen a sulid???köszi az új részt ámulok bámulok nagyon érdekes és izgi kíváncsi vagyok a folyatásra pussz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm és fu!? érdekes. eddig volt össz-vissz egy tanítási nap, de már kaptunk házit.. mindegy, én élvezem:) és nagyon örülök, hogy tetsziiiik :OO ennél jobb nem is lehetne :3 ‹3

      Törlés
    2. én is láttam a this is us-t!!!

      Törlés