2013. szeptember 2., hétfő

12. díj



WÁÁÁÁÁÁÁ KÖSZÖNÖM SZÉPEN A DÍJAT Patricia *-*-nak <333 WÁÁÁÁ A 12. DÍJAAAM <3

Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj a 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést.
4 Küld tovább 11 embernek.


11 dolog rólam:

  1. Most kezdtem a középsulit. 
  2. Olyan egy órányira lakom a sulitól.
  3. Mostantól 5 és fél 6 közt kelek...
  4. Kedden nincs első órám. #I'mhappy
  5. Már nincs ágy a szobámban.
  6. Helyette matracon alszom, mert nekem jobban tetszik.
  7. Grafika/könyv szakra járok.
  8. Zenesuliba is járok megint.
  9. Alt szaxofonra fogok járni.
  10. A falamon vannak a fiúk portréi, amiket én magam rajzoltam.
  11. Ebből 3 kint van a twitteremen és csak arra vár, hogy meglássák!:D (Twitter nevem: @kincs_1D )



11 kérdés amire válaszolnom kell:

1.Kedvenc szín?
Kék és a fekete.

2.Van háziállatod?
Sajnos csak volt, de ha minden jól megy akkor a menhelyről elhozok egy kiscicát.:)

3.Kedvenc számod az 1D-től?
Mindig más.. Most a Rock Me vagy a Best Song Ever.

4.Melyik filmet nézted meg legtöbbször?
Phu.. Azt hiszem a Gyűrűk Ura-Király visszatér-t. *^* Imádom azt a filmet, és mikor megtudtam, hogy a Hobbitot megfilmesítik annyira, de annyira örültem neki... Alig várom a második részt..:D (Amúgy az egész Gyűrűk Ura filmet szeretem)

5.Hova utaznál el?
London és Új-zéland <3

6.Ki a kedvenc 1D tagod?
NINCS!?!?!? Nem tudnék dönteni...:S (És nem is tudok..) Az elején Niall volt és Harryt nem szerettem a haja miatt... Utána jött az, hogy Louis volt a kedvenc és Liamet nem szerettem... Utána Zaynt szerettem legjobban majd Liamet. Olyan egy hete meg Harry fan voltam..:D

7.Mozi vagy színház?
Mikor mi.. Szeretem a mozit, de néha jobban esik a színház..

8.Várod már a kövi nyári szünetet?
Igen.:DD De most még örülök a sulinak, mert már kezdtem unatkozni..

9.Mennyi idős vagy?
Majdnem 16..:DD Jah... Májusban... So 15 éves.:D

10.Szeretnél híres lenni?
Művészként igen, de ne az a fajta híresség, akin agyon csámcsognak...

11.Kedvenc évszak?
Nehéz... Nyarat nem tudom élvezni a bőröm érzékenysége miatt és ez a Télre is vonatkozik. Tavasszal minden latyakos, és még az a ha árnyékban vagy megfagysz, de a napon megsülsz... Ősszel meg a nátha... De vagy a Tél vagy az Ősz... Nem tudom.:SS (Határozott vagyok nem? xd)

 11 kérdés amire válaszolnod kel:
1.Olvasod a blogom?
2.Milyen suliba jársz?
3.Szereted a lámákat?
4.Hülyének érzed magad, mert válaszoltál az előző kérdésemre?
5.Kedvenc állat?
6.Francia bugyi vagy tanga? (#i'mstupid)
7.Hobbid?
8.Hány testvéred van? (ha van, persze...)
9.Kék vagy zöld?
10.Mit tennél ha a(z) One Direction kopogna az ajtódon és elhívna mind randira? Kivel mennél? (független, hogy van néhányuknak csajuk;))
11.Csíkos vagy pöttyös?

11 személy akinek továbbküldöm:

Daniella Devine
Annie Sawyer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése