2015. január 27., kedd

A búcsúm

Sziasztok!
Mint észrevehettétek, befejeztem ezt a történetet. Igaz, hogy eredetileg úgy lett volna, hogy csak a századik rész lesz az utolsó, de rá kellett jönnöm, az nekem nem jött volna össze. Nem azért, mert nem volt ihletem, nem azért mert nem volt kedvem írni, és nem is azért, mert az utolsó pár részre alig jött hozzászólás. Persze ezek is a pakliban vannak, de nem csak ezek miatt. Egyszerűen itt kellett befejeznem, hogy egy szép vég legyen, mert megérdemelte a bagázs, akikről írtam. Ez egy olyan történet volt, ami végig vezette az életem egy rövid részét, ahogyan elkezdtem érdeklődni az írás iránt, ahogyan középiskolába kerültem, ahogyan a környezetem is megváltozott. Lehet ezért se akartam befejezni, mert féltem, ha ezt befejezem, végleg lezárom azt, ami mögöttem áll. De.. de rájöttem, hogy ez a lényeg. Mögöttem áll, és mindig eszembe juttatja az emlékeket. De rólam ennyi elég is. 
Szeretném megköszönni első sorban, két barátnőmnek. Elsőnek Beának, aki rávett, hogy elkezdjem a blogolást. Emlékszem, egyik nap átjött, leültünk az ágyra, és elkezdtük felváltba bepötyögni a szavakat a papírról, amin írtam, és próbáltunk rájönni, mit hogy kell csinálni ezen a .. mindegy. Mindig, mikor nem volt kedvem hozzá, valahogyan mégis segítettél Bea, és ennek most örülök inkább, mint akkor.. El se hiszem, hol lennék most nélküled.. Szóval remélem, hogy akármi történik is, így maradunk!
Másodszor pedig egy olyan személyt emelek ki, akit leginkább az 1D fiúknak, és a blogolásnak köszönhetően ismertem meg, és lett a legjobb barátnőm. Niko. Hát baszki! Nem tudok sok mindent írni, mert elkap a röhögés, mikor visszagondolok, mennyit szenvedtünk egymás blogja miatt.. Na mindegy. 
És persze vagytok ti, az én olvasóim, az én hitem lángjai, akik mindig tudják, mikor mit kell írni. És ezért nagyon hálás vagyok nektek! Ahogyan a botladozásaimat elkezdtétek olvasni, és valamennyire észrevehető javulásomat is megdicsértétek. Most, hogy itt ülök késő este az ágyamon, valahogy már nem tudok mit írni, egyszerűen lehetetlennek érzem, hogy lassan három éve íródó blogomat, ezzel a bejegyzéssel, befejezem. 
Mint tudjátok, vagy nem, nem ez volt az eredeti történet, de az alapja maradt. Nincs happy end, nincs ilyen béke. Röviden annyi lett volna, hogy mikor az Istenekkel beszél, rájönnek ki, és mikor elhagyja a helyet, már nincs hova mennie, mert meghalt. Ahogy mind az öt srác. De valamiért nem tetszett, mert úgy éreztem ez kegyetlenség tőlem. Szóval. Ezzel azt is akarom mondani, hogy néhány kimaradt (azt hiszem egy van csak, de mindegy..) jelenetet kirakok, meg néhány információt búcsúm jeléül. Szóval azt hiszem, én ezzel végeztem. Az első történetemet befejezettnek nyilvánítom 84 résszel. 
Sziasztok, és jó olvasást ezekhez! 
Puszil titeket mindig: Kincs.xx


A blog  nyitott 2013. április 11-én, és záródott 2015. január 26-án, 48 feliratkozóval és +44.000 oldalmegtekintéssel. Statisztikai dolgokat nem emelnék ki, csupán pár országot megemlítek. A blogra kattintottak legtöbbet Magyarországon. Ezen kívül Egyiptomban, Indonéziában, Norvégiában, az Egyesült Államokban, Németországban, Oroszországban, Ukrajnában, Észtországban, Svájcban, és még sorolhatnám, amiért nagyon hálás vagyok. És végül maradt 104 közzétett bejegyzés, és 0 piszkozat.

--- 

Merien szemszöge:

(Eredetileg már csak Niall, Harry és Merien él, és Niall-t elrabolták. Merien és Harry sikeresen elkap egy illetőt, aki összeköttető volt az ellenségnél.)

- Még egyszer elmondom, de most már utoljára. Hol van Niall? - néztem halál nyugodtan az előttem ülő férfira, akinek az orrából ömlő vér már a pólója szegletét érte. 
- Úgy is megfog halni, minek kérdezed? - kérdezte röhögve. Ekkor elborult az agyam mit képzel magáról? Nem fog meghalni, nem hagyom! Ránéztem Harryre aki csak törölgette a kezét egy vértől összemocskolt rongyba.
- Harry légy szíves hozd a kis édest, a konyhába. Van egy kis vágni valóm - mondtam neki, mire egyik szemöldökét felhúzva furcsán nézett rám. - Kérlek - tettem hozzá, mire csak bólintott és a széket, amihez volt kötve, felkapta és követett vele engem. Lerakta a helyiség közepére, majd leült az étkezőasztalhoz és figyelt. Megláttam, hogy az egyik sárgarépa pucolását félbe hagytam, ezért azt még befejeztem majd kihúzva a fiókot néhány kést és köztük két tőrt is elővettem. Leraktam szépen egymás mellé, majd fogva egy pucolt zöldséget megkínáltam őket.

Harry keserű mosollyal elfogadta. Igen, Louis nekem is eszembe jutott. Hiányzik. Nagyon, de ennyi idő elteltével megtanultam kezelni az érzéseim. Zed nem kért, bár nem is adtam volna neki. Megsértette volna ezzel Lout.
- Képzeld, Zed. Mióta eltűnt a szerelmem mostanság nagyon remegnek a kezeim. Ezzel tudod mi a baj? Hogy nem tudok rendesen célozni - fogtam meg a legnagyobb kést és felé hajítottam, direkt figyelve, hogy a lábába érkezzen. Mikor sikeresen beledobtam a sípcsontjába felkiáltott fájdalmában. Csak mosolyogva figyeltem - Látod? Pedig azt a ronda festményt céloztam! - mutattam a mögötte lévő vörös rózsára, amin egy gyűrűt festettek. - Szóval újra megkérdezem. Hol van Niall? - kérdeztem meg újra tőle közelebb hajolva arcához. Csak mosolygott fájdalmában majd köpni próbált. Nyála véresen került fehér blúzomra. - Ez volt az egyik kedvencem - csalódottan ráztam meg a fejem, miközben néztem a felsőm, majd behúztam neki, hogy ne mosolyogjon annyit. Vissza fordultam majd fogva egy kisebb kést, felé dobtam. A képet találta el. - Aj! Pedig most a válladat céloztam meg.-tettetem a hülyét, hiszen még sosem hibáztam dobást.
- Merien Zed azért nem játékszer... - mosolygott el Harry a székén ülve. - Próbáld meg még egyszer hátha sikerül! - ment bele a "játékomba". Csak bólintottam és farkas szemeztem a fekete hajú sráccal a széken. Elvigyorogtam, mire behunyta erősen a szemeit és a vállára célozva dobtam el a kezemben lévő tárgyat. Újabb kiáltás. Felkaptam egy kis méretű tőrt és a hasába dobtam. Már csak egy kis kés maradt.

- Normandia! - kiáltotta fel dühében és fájdalmában. - Normandiába vitték - beszélt elfulladozó hangon. - Calaisben vannak a Rue Michel-Ange utcában egy elhagyatott szám nélküli fehér házban.
- Ez volt amiért ilyet kellett csinálnom? Ajj... Legalább nem az Északi sark... - pufogtam örömömben. - Mit csinálunk most vele? - kérdeztem Harrytől, mire ő csak kivette a kezemből és a homlokába dobta. - Ez durva volt! - képedtem el.
- Öltözzünk és menjünk! - felelte lazán. Csak néztem széles vállait ahogy eltűnnek az ajtóban. Vissza fordítottam fejem a testre, ami kezdett kormosodni, majd porrá vált és eltűnt.

Lezuhanyozva felkaptam egy egyszerű szerelést, ami egy piros alapon fehér pöttyös ujjatlan egybe ruha volt, hozzá pedig egy fekete bokacipőt, majd kisminkeltem magam. Felkaptam magamra az órám és nyakamba igazítottam a szív alakú nyakláncom, amin Niall neve ékeskedett. Lerohanva belebotlottam Harrybe.
- Néha annyira megtudsz lepni az öltözködéseddel... - felelte végig mérve, majd bezárva az ajtót útnak indultunk Franciaországba.
 ----

Bemutatom a szereplőimet, ahogy én képzeltem el Őket:

Merien Pervin

Ariana
Niall Horan







Zayn Malik









Harry Styles








                  Liam Payne













Louis Tomlinson


William Payne

És te? 



Végül zárásnak egy idézet:

"Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba." - Albert Einstein

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.
    Tegnap találtam rá a blogodra és nagyon tetszik!
    És örülök hogy Niallel összejöttek újra.
    Annyira örülök hogy Happy End lett.
    Csak egy kérdés maradt bennem...
    .....még mielött Zayn meghalt volna ugyebár megcsókolta Marient.
    Talán tetszett neki?
    Nagyon nagyon tetszett a blogod és csak gratulálni tudok hogy ilyen jó,nem is jó hanem tökéletes!!!! blogot összehoztál.
    Remélem még sok blogot olvashatok tőled!!

    Ölel:Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Tegnap találtad, és már ki is végezted? :oo
      Köszönöm a kedves szavaidat, és én örülök, hogy tetszett a történetem.
      Ez amolyan háttér sztori, de igen.
      Istenem, olyan aranyos vagy! Köszönöm szépen, és remélem igazad lesz!:)
      Puszil: Kincs.xx

      Törlés